28 weken ongelofelijk misselijk! help!

Sinds een paar dagen ben ik zo misselijk ook kan ik bijna niets meer eten, ik zit meteen vol, bijv. vanmorgen om half 11 een klein stukje taart gehad dat leek al te veel te zijn (en hij was echt klein) pas om 15.00 heb ik een kopje soep met moeite opgegeten. Om 18.15 wat avondeten gehad en dat zit nu nog zo te wringen dat ik het er wel uit zou willen spugen. Ik voel me dan zo beroerd! Het voelt ook niet als een gewoon groepje en ik weet niet wat ik ermee moet…

Herkent iemand dit of heeft iemand tips?

Groetjes mama Jade

Ik herken het wel, maar niet zo vroeg in de zwangerschap. Ik had het vanaf 32weken ongeveer. Dat kwam omdat Eliza op een bepaalde positie lag en tegen mijn maag lag waardoor ik slecht verteerde.
Heb je ook last van verandering aan je ontslasting?(sorry voor de vraag) Dat had ik namenlijk ook erbij tegelijk met de misselijkheid.

Groetjes,

Shirley, de gelukkige mama van Eliza (L).–

Ik herken het ook, ik weet alleen niet meer precies hoeveel weken ik toen was. Maar ik kreeg echt met moeite mn avondeten naar binnen. Ik heb het vaak zelfs helemaal laten staan en 2 keer overgegeven.

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

Nou… ik denk dat het toch een combinatie is of zo, want het komt er uit, vanonderen, sorry voor de details! En toch heb ik daar dan weer geen ‘last’ van…toch maar even afwachten.

Dank jullie voor de reacties.

Groetjes mama Jade

Hou in elk geval in de gaten dat je niet overmatig gaat overgeven. Dat je dus echt helemaal niks binnenhoudt. Zodra dat het geval is kun je uitdrogen namelijk en dat moet je juist in een zwangerschap niet hebben.

Kan gewone buikgriep zijn, kan ook met de zwangerschap te maken hebben. Anders morgen even de dokter bellen. Er bestaan namelijk tabletjes tegen misselijkheid die je tijdens de zwangerschap mag hebben.

Groetekes, Sje

Hoi,
Ik ben ook gedurende mijn laatste zwangerschap enorm misselijk geweest. Heb hiervoor tabletjes (Emesafene) gekregen zoals Sje omschrijft. Zijn veilig en werken heel goed.
Sterkte!
Groetjs Nancy