28! en grijze haren! :(

Nou echt bizar, mijn ma heeft net tijdens de pauze, grijze haren gevonden op mijn hoofd, blijkbaar zat ik in de zon en toen scheen het zo op mijn haar en mijn ma pakt mijn hoofd beet en trekt er zo een grijze haar uit! getver!
Zo vroeg! Bij jullie ook al? Iemand hier die ook vroeg grijs werd? Ik wil mijn haar liever niet verven, maar heb ook geen zin in een grijze bos op mijn 30ste!

Nooit een grijze haar eruit trekken, ze zeggen dat je er 2 voor terug krijgt. Enne ik verf mijn haar al sinds mijn 16e dus ik zou het niet weten

Mervin begon trouwens met zijn 26ste al grijze haren te krijgen maar is met zijn 38ste echt nog niet helemaal grijs hoor.

Groetjes,

Michèle

Ja, maar dat is toch niet echt waar? Van dat er dan 2 voor in de plaats groeien! Ik word echt misselijk bij het idee!

Geen idee ik heb er nog nooit 1 uitgetrokken bij Mer.

Groetjes,

Michèle

Ik ben nu 33 en moet zeggen dat er toch al behoorlijk wat grijze haren op mijn hoofd te vinden zijn helaas .
Op mijn 27e heb ik de eerste ontdekt. Na mijn 2 zwangerschappen zijn er veel meer bij gekomen. En ze zijn eigenlijk niet eens grijs, maar gewoon wit…
Volgens de kapper wel fijn omdat ik dan mooi wit haar krijg later, maar daar moet ik nu helemaal nog niet aan denken haha. Ik heb donkerblond haar van mezelf en heb er wat highlights in laten zetten zodat het minder opvalt.

hahahahahahahahahahahaha

Chris heeft ook al een paar grijze haren, die had hij al rond zn 25/26ste.

Liefs, Melanie

@ melanie, het is helaas niet zo grappig als je ze zelf hebt, mijn man word begin Juni 35 en heeft er nog nooit 1 gehad, ik ben bang dat ik er straks ouder uit zie dan hij.

@ Simzoe; dat is niet echt bemoedigend!

Tja, ik heb een heuse mr Sheffield-lok. Heb ik al best lang, ik geloof dat ik de eerste witte haar ontdekte toen ik 20 was… Denk dat het een pigmentdingetje is. Ik verf mn haar als ik het te opvallend vind worden, stoor me er verder niet enorm aan, moet ik zeggen.

Waarom wil je je haar niet verven?

Lfs

Ik heb heel lang haar (tot op mijn billen) en dan heb ik zeker 3 pakjes verf nodig (dat kan ik hier niet betalen, is heel erg duur) en dan moet ik het ook nog eens bijhouden! Nou ik ga al nooit naar de kapper, etc, dus dat word dan helemaal een ramp!

Ik ben net 34 geworden en heb ook een baan grijs haar. Is na de zwangerschap van Erik erger geworden. Nou ja, ik verf m’n haar, dus echt last heb ik er niet van. Maar balen vind ik het ook!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik ben nog maar 19 dus ik hoop nog geen grijze haren te vinden haha.
Maar mijn vriend daarin tegen is 23 en heeft al een aantal grijze haren!
Mijn oom was trouwens op zn 25ste al kaal bovenop dus heeft hij alles ermaar afgehaald.
oja en mijn moeder had op haar 25 ofso ook een paar grijze haren ontdekt, eruit gehaald en een paar jaar lang NIETS meer gezien. Nu 46jaar en wel grijs(mag wel als je ome bent haha) maar ze verft het.

Snap best dat je je haar niet wilt verven als het zo lang is, ten eerste een heel gedoe en ten tweede beschadigd verf je haar ook en kan het zijn dat je sneller dode punten krijgt en er straks een stuk van je haar af moet!
Maar als het grijs je echt stoort kun je het wel overwegen natuurlijk.

Liefs Shirley

Owjee… ik heb geen idee of ik al grijze haren heb… ik verf mijn haar al vanaf mijn 15e… dus… wat was eigenlijk mijn eigen kleur! hahaha… maar kan me voor stellen dat dat geen zin in heb om nu al grijs te worden!! Zeker omdat ik ook 28 ben en er niet aan moet denken…

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

hoi,

hier een mama die met haar 25 ook de eerste grijze haren kreeg,
ben inmiddels 37 en er zijn er heel wat bijgekomen.
maar ook ik verf ze , maar na een paar weken komen de eersten er al weer door

mijn oma was met haar 40 e al helemaal wit…

ik zeg maar zo, liever grijs dan kaal (zeker voor een vrouw)
(mijn vriend zegt wel eens "grijze duif"haha) dan zeg ik liever grijs dan
kaal. (*hij heeft nl. bijna geen haar meer)

Maar ik verf ze ook veel liever hoords

gr. mama van 2 kids

Hier ook een grijze duif hoor, hahahaha. Tja meid, bij donker haar (heb jij toch ook?) zie je dat nu eenmaal sneller. Ik verf mijn haar al jaaaaren. Eerst omdat ik gewoon een andere kleur wilde, bv mahonie en nu moet het gewoon omdat ik grijze uitgroei heb en dat niet verzorgd vind. Ik ben 37. Mijn vriend wordt ook grijs en die vindt het heel erg, zeker ook omdat zijn haren iets of wat terug gaan trekken en zijn vader kaal is! Dat is zijn nachtmerrie: kaal met grijze plukken aan de zijkant! Weet je wat bij mij irritant is? Dat mijn haar giga snel groeit blijkbaar en ik na 2 weken alweer grijs zie! Ik verf het soms bij de kapper en werk het dan zelf bij qua uitgroei, anders kost het me een fortuin! En te veel tijd, want wanneer ga je naar de kapper voor een verfbeurt die al gauw 2 uur kost (vreemd, zelf doe ik er veel korter over?) met kinderen??? Tel daar de wachttijd bij op (ik ga naar een kapper waar je zo binnen kunt lopen) en je bent zo 3 uur weg! Vreselijk. Het is wat, die haren van ons…

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Zoals ik het hier lees zit er weinig anders op dan verven als het me teveel word. Ik heb zelf donkerblond haar maar wel veel kleuren gemengd, dus je ziet het denk ik niet zo snel. Misschien moet ik maar aan de henna net als mijn ma, dat kost hier iig niet zo heel veel. Ik baal er nog steeds van, maar helaas kan ik er verder weinig aan doen! Op den duur toch maar afknippen die staart zodat ik aan 1 pakje verf genoeg heb! Ik baal, ik baal, ik baal! Maar idd grijs is beter dan kaal (helaas kan ik dat niet tegen mijn man zeggen, die is niet grijs en niet kaal, hij heeft dreadlocks tot op zijn schouders en die zijn nog allemaal mooi zwart, zo oneerlijk! )

hahahahaa ! dreadlocks dan maar? valt het misschien ook minder op !
ik gooi dr al verf in sinds ik 14 ben dus mijn haar krijgt de kans nie eens om een grijze haar te laten zien, ik zou hem dr ook meteen uittrekken …maar ja nu nie meer, na die wijsheid dat je er 2 voor terugkrijgt… .ren ik meteen naar de winkel voor een pak met verf …
maar ja ik weet nie hoe da bij jullie zit… (waar je woont bedoel ik ) ik ga hier altijd gewoon naar de kapperswinkel…daar krijg ik een tube, kan ik 3 keer me koppie mee verven (dus jij 1 keer waarschijnlijk ) en die kost dan evenveel als die verf bij de etos zeg maar… en nog beter voor je haar ook !
ken je familia in NL je nie een tube opsturen… ? of kost het verzenden dan weer nog meer zeg maar …

Pippy is geboren 17.07.2009

Dames, dames! Jullie geloven dat toch niet he, van die 2 grijze haren als je er 1 uittrekt? Hahaha! Broodje aap om ons bang te maken en ervoor te zorgen dat wij verf blijven kopen! Ik koop trouwens ook altijd de verf van de kapperswinkel. Kost evenveel en is inderdaad beter dan die bij de drogist. Alleen met lang haar is het soms moeilijk om alle lagen aan de achterkant mee te pakken…

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Toen ik zwanger was van Ruben vond ik mijn eerste grijze haren
was toen 22 jaar.
nu inmiddels 6 jaar verder ben ik al helemaal grijs.
whahaha…nee joh!! er zijn een paar bij gekomen.
heb van nature zwart haar dus ja dan valt het wat sneller op dan dat je blontt bent, maar ach lang leve de haarverf

Groetjes Marianne mama van Ruben