Hier ook een grijze duif hoor, hahahaha. Tja meid, bij donker haar (heb jij toch ook?) zie je dat nu eenmaal sneller. Ik verf mijn haar al jaaaaren. Eerst omdat ik gewoon een andere kleur wilde, bv mahonie en nu moet het gewoon omdat ik grijze uitgroei heb en dat niet verzorgd vind. Ik ben 37. Mijn vriend wordt ook grijs en die vindt het heel erg, zeker ook omdat zijn haren iets of wat terug gaan trekken en zijn vader kaal is! Dat is zijn nachtmerrie: kaal met grijze plukken aan de zijkant!
Weet je wat bij mij irritant is? Dat mijn haar giga snel groeit blijkbaar en ik na 2 weken alweer grijs zie! Ik verf het soms bij de kapper en werk het dan zelf bij qua uitgroei, anders kost het me een fortuin! En te veel tijd, want wanneer ga je naar de kapper voor een verfbeurt die al gauw 2 uur kost (vreemd, zelf doe ik er veel korter over?) met kinderen??? Tel daar de wachttijd bij op (ik ga naar een kapper waar je zo binnen kunt lopen) en je bent zo 3 uur weg! Vreselijk. Het is wat, die haren van ons…
Groetjes Rainbow, trotse mama