27 juni

gaat mijn verstandskies eruit

ze wilde het vanmorgen gelijk doen,maar ik moest om 5 voor 10 in z-huis zijn…dus kwam krap dan

weet niet wat ik ervan voor moet stellen heb het nog nooit mee gemaakt

hans lachte me al uit,hij is dus totaal geen held en ik heb zoiets het moet gebeuren en dan gaan we toch

Ik heb het wel gehad.
Alle verstandskiezen zijn er inmiddels al een paar jaar uit (ik weet het: verklaart een hoop )

Maar bij mij waren ze al ontstoken.
De behandeling was daardoor ook verre van prettig
Ik weet niet of je er normaal gesproken veel last van hebt eigenlijk…

Succes in ieder geval!
En laat die Hans van je maar lachen hoor. Ooit is ie zelf aan de beurt

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?

Gewijzigd door - Bieb op 16 Jun 2005 16:51:26

Snijden of trekken?
Het klinkt misschien tegenstrijdig maar ik vond het snijden minder pijnlijk dan trekken.

Succes en sterkte!

En onderkaak of bovenkaak scheelt ook, vind ik.
Je onderkaak is wel 10x zo hard (bij wijze van ) als je bovenkaak.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?

Mijn verstandskiezen zijn er ook allemaal uit

quote:
(ik weet het: verklaart een hoop )

hahaha, zou dat het zijn???!

Bij mij zijn ze eruit gesneden omdat ze erg diep zaten. De pijn viel mee (ook achteraf,) door de verdoving heb ik er niet veel van gevoeld, alleen dat getrek aan je kiezen is een vervelend gevoel.

Succes hoor!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Bij mij zijn ze er alle 4 al uit!

Best grappig want eerst werd bij mij de linker kant gedaan (gelijk 2 tegelijk) en toen was ik dus verdoofd maar ik kon niet echt tegen dat spul. Mijn hele wang werd enorm dik en ik kon alleen maar knipogen en de man die tegenover mij zat wist niet waar hij moest kijken omdat ik telkens zat te knipogen. Gelukkig was Denn er ook bij dus keek ik maar naar hem, die man werd er zo verlegen van.

Maar heel veel sterkte.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Hoi,

Ik heb de mijne nog, maar heb er wel last van moet 28 juni naar de tandarts dus ben benieuwd wat daar uit komt.

crista

nou bianca wens je heel veel sterkte .maar als het goed is doet het ,bij de kaakchirurig minder pijn .tandarts heeft laats ook die kies verwijderd maar dat is nu nog gevoelig en dat is drie weken geleden .ik ben ook heel boos ,hij heeft me nog banger gemaakt dan ik al was.oke maar het komt allemaal goed bianca .sterkte

groetjes marielle mama van tanja