25 weken vrij!

Oooooh ik ben zo blij Ik hoef niet meer te werken tot na mijn verlof Over drie weken gaat mijn ziektewetverlof in, omdat ik van de gyn niet meer mag werken, en de drie weken tot die tijd kan ik niet werken omdat mijn moeder ivm aankomende operatie aan haar hand niet op Joey kan passen. Na die 6 weken ziektewet heb ik 16 weken zwangerschapsverlof, dus vanaf nu lekker 25 weken vrij Er valt echt een last van mij af, eindelijk kan ik het echt rustig aan gaan doen, en heb ik hopelijk niet meer zo’n last van harde buiken. Nu heb ik lekker alle tijd om ons huisje helemaal schoon en netjes te krijgen voor de komst van de baby, en natuurlijk lekker veel tijd om in de nieuwe babykamer bezig te zijn.
Geen oppas en vervoer meer regelen voor al die controles en echo’s in het ziekenhuis, alles lekker op ons gemakje!
Wou ik even met jullie delen hihihi!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Oh wat lekker meid en wat een opluchting zal dat inderdaad voor je zijn. Nu hopen dat je oppasgezin en dan met name de pappa en mamma je ook heel erg missen en realiseren hoe veel jij deed zodat je het ook normaal aan kan blijven doen na de 25 weken, maar daar hoef je voorlopig niet aan te denken

Groetjes,

Michèle

Heerlijk dat je nu al tot rust kunt komen! Ook veel beter voor de baby dat mama niet hoeft te lopen stressen!

Groetekes, Sje

Heerlijk van genieten inderdaad!!
Liefs, Anne

Wat fijn, veel relaxplezier!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Lekker!!

En nu ook je rust nemen hoor

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wat heerlijk Anouk!

Geniet ervan.

Groetjes,
Sandra

Wat heeeeerlijk! Ik genoot van de laatste maanden van mn zwangerschap…Als ik zo denk aan hoe ik me toen voelde zou ik het bijna weer doen!

Geniet ervan!!

Jah, zodra je kan gaan aftellen naar je verlof wordt het steeds leuker. Ik was in mijn verlof nog bezig gegaan met verven van de gang… Vervelend, die nesteldrang. Maar heb wel door dat je zulke grotere klussen beter eerder kan doen, of beter kan laten doen. Want toen Danique 4 weken te vroeg kwam, was ik dus nog halverwege de gang! Geloof dat het uiteindelijk 5 maanden geduurd heeft voordat hij af was…

Geniet er maar van, het lijkt nu wel heel lang, maar het is ook zo weer voorbij!

Geniet er idd maar van het is zo om…
En veel tijd om op ikkeben aanwezig te zijn

Groetjes Frauk

ooh wat fijn voor je meid!!
ben echt blij voor jou, geniet er lekker van! en ik hoop voor jou dat die harde buiken dan wat minder worden…is geen pretje i know

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

oh wat klinkt dat lang zeg …

En in die tijd zal er veel veranderen bij jullie… het kleine meisje dat ter wereld gaat komen… spannend hoor!

Geniet ervan… lekker shoppen en niks doen

Heerlijk he Ik blijf maar blij Ik moet alleen wel uitkijken dat ik mijn vrije dagen niet te vol plan, want dan heb ik het nog druk, haha!
Gisteren alvast de kozijnen geschilderd op de babykamer, en vandaag ga ik de deuren doen. Joey vermaakt zich dan lekker in zijn bed met een berg speelgoed erbij in, dus meneertje werkt goed mee! Hij heeft nu ook lekker veel tijd om beneden op de vloer te spelen, want mama zit verder toch maar boekjes te lezen, en kan dus mooi toezicht houden! Joey niet doen! Blijf daar af, kon daar bij weg!Gelukkig luisterd hij goed, (voor vijf minuten) en hoef ik niet steeds in de benen te komen om hem ergens bij weg te halen.
Iemand trouwens nog een leuke boekentip? Ik begin nu al leesvoer te kort te komen, haha!

haha wat een knappert heb jij toch!
een boekentip?
om voor te lezen bedoel je? of dat hij zelf kan kijken?
voor zelf voor te lezen lees ik sprookjes voor en disney boeken.
wat hij zelf kan kijken is gewoon allemaal van hard plastic of karton.
(rico eet het op haha) maar je hebt ook kartonnen boekjes met boerderij dieren en een spiegeltje erin
dat vind rico ontzettend interesant

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

hihihi nee voor mezelf Inge Ik ben al iets te oud voor boerderijboeken enzo… en de sprookjes kan ik wel dromen…
Joey heeft trouwens geen enkele interesse voor boekjes, en ik heb zo’n grote verzameling… Ik spaar al sinds ik de opleiding spw ging doen prentenboeken… maargoed, dat komt nog wel… Voorlopig lees ik zelf wel, en laat ik Joey lekker rondkruipen.