23 juni naar de reumatoloog

Meiden,

morgen 23 juni is het dan zover om 11.30 moet ik in Zwolle zijn bij de reumatoloog ben in tussen tijd nog eens bij de huisarts geweest,omdat ik zoveel pijn had in mijn rechter knie,waarschijnlijk een meniscus of slecht kraakbeen (versleten).

jullie horen het van me of er wat er uit is gekomen ,omdat ik fibromyalgie heb gooiden ze het daar eerst op al jaren loop ik met knie klachten.

gr angelique

Alle sterkte! Ik kom op je schouder zitten hoor!

Groetekes, Sje

sterkte morgen,en ik zit wel op de andere schouder

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

zo heb ik dat met mijn rug ze hebben fotos gemaakt en een schan daar op is wel iets te zien maar het is niet ernstig genoeg dat ze er iets aan doen hier heb ik dus ook al jaren last van en het word alleen maar erger ook mijn nek komt erbij
en die veroorzaakt ook nog een hoofdpijn omdat mijn spieren zo erg samen krampen
hier heb ik dus elke dag last van dag in en dag uit soms loop mijn hooft pijn uit tot een migrene uitval en alles wat ik dan van de dokter krijg is pijn stillers
het lijkt wel of je niet sirieus word genomen en dat het er hellemaal niks aan de hand is maar genoeg over mij

heel veel sterkte morgen en ik hoop dat er wat uit komt uit het onderzoek

gr de mama van leyla

veronique daniels

sje en bianca lief van jullie kan ik wel gebruiken hoor

vanmorgen begon eigenlijk al goed,ntuurlijk flink last van de knie eigenlijk wel goed dan ziet hij het ook meteen.

nerveus ben ik op het moment bang dat er toch wat uitkomtomdat de huisarts het ook al had gezegd

je horen het later meiden

liefs angelque

Heel veel sterkte vandaag
Bianca en Sje zitten al op je schouder dus ik kan daar niet bij
Maar ik ga wel achter je staan en loor wel om Sje of Bianca heen
Succes meid

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

heeeeeeeeel veeeel succes vandaag!!!
En hopelijk krijg je nu eindelijk een goede diagnose!!

groetjes GYtha

Sterkte meid! groetjes chantal

Chantal

sterkte meid, en we horen het snel

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Veel sterkte bij de reumatoloog. Ik hoop dat de uitslag goed zal zijn.

Groetjes Claartje

hey,

ben der weer 8 juli terug komen uitslag fotos handen en voeten ,knie is toch fibromyalgie nieuwe afspraak bij de huisarts voor verwijzing orthopeed begin steeds meer pijn te krijgen.

denk toch meniscus

oeh spannend nog even wachten dus. Hopen dat de osteopaat je pijn kan verminderen. Heel veel sterkte meid.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

hopelijk ikunnen ze het zien van meniscus op foto meestal niet

maar dan wel scan eisen omdat je het vermoed hoor
want dan kunnen ze veel meer zien dan foto’s,maar ja die moet je ook eerst hebben dan mogen ze pas verwijs ggeven voor mri scan

sterkte

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Spannend dat je nog zo lang moet wachten op de uitslag. Hopelijk heeft het geholpen dat we op je schouder zaten.

Groetekes, Sje

en de reumatoloog wilde wel in mijn knie kijken maar dan benje verder van huis, oke heb ik gezegd, dacht bij mezelf dan maar naar dehuisarts

sje ht heeft wel geholpen hoor dat jullie op mijn schouder zaten

Ja, dat “in de knie kijken” lijkt me ook doodeng. Ik wens je in ieder geval veel sterkte, en een hoop geduld. Van dat wachten word je ook niet veel vrolijker, lijkt me.
Groetjes, Daniella

Lilypie 1st Birthday Ticker

Heel veel sterkte!!
en hoop dat er snel een oplossing gevonden word.
pijn is alles behalve leuk.

Groetjes Marianne mama van Ruben

vandaag krijg ik de uitslag wat het is ofniet is

over een half uurtje zit ik n de bus naar zwolle jullie horen nog van me

Succes !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

geen reuma gelukkig maar moest het wel in de gaten houden word mijn hand dik en kan ik hem niet meer buigen moet ik naar kampen bij hem terug