23 graden te warm?

Hoi allemaal,

Mijn dochtertje heeft eczeem wat erg reageert op warmte, ze krijgt dan enorme jeuk als het te warm wordt.
Nu heeft ze haar slaapkamertje, net als wij zelf, onder het schuine dak. Het is niet groot, ongeveer 2,5 bij 3,5, waardoor het dus heel snel opwarmt in haar kamertje. Met het weer van afgelopen week, is het overdag en 's avonds al snel 22-23 graden. 's Nachts en 's ochtends is het dan weer afgekoeld naar 18 graden. Maar het is nog niet eens zomer! Bij ons op de slaapkamer was het afgelopen zomer overdag 30 graden of meer, zodra het ging afkoelen gooiden we het raam open en dan was het 26 graden. Nu kunnen we bij haar op de kamer het raam niet open gooien, aangezien ze daaronder slaapt.
Iemand een idee hoe ik dit op moet lossen? Is dit te warm voor haar? Straks van de zomer wel, maar nu ook?
Ze slaapt nu overdag in een romper met daarover een katoenen slaapzak met mouwen (puckabag comfort). (zonder mouwen wil nog niet, ze komt van de puckababy af)
Heeft er iemand hetzelfde probleem als wij?

Alvast bedankt!

Groetjes Desiree

Even over de eczeem, Dylano heeft het ook heel erg gehad en indd door de warmte jeukt het erger, maar misschien reageert ze hetzelfde als Dylano en droogt de eczeem er na een paar keer ook door uit. Hij heeft heel de zomer een gave huid gehad en ik vreesde voor het najaar, maar buiten af en toe nog een klein rood plekje heb ik het idee dat hij er over heen gegroeid is. Zijn huid blijft wel gevoelig.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Hoi,

Wij hadden heel hoog een ventilator staan op de zachtste stand en die lieten we tegen het plafond blazen of tegen de deur. De kamer werd aanzich niet heel veel warmer of kouder maar zo werd onze dochter niet te warm en niet te koud.
Had ze toch een heel heel zacht briesjejejejeje.
groetjes

lon106

Waarom kan dat raam niet open als zij er onder slaapt?
Muggen enzo? Maak dan een hor voor het raam!

Bang dat het te veel tocht?
Span een laken over de onderste helft van het raam,
dan waait het over haar heen de kamer in.

M.

Ik moet zeggen dat wij heel veel geprobeerd hebben, maar op een gegeven moment was zijn kamer zo erg opgewarmt dat het er wel 33 graden was.
Gelukkig wende hij er ook aan, en sliep hij prima. Wel hadden we regelmatig een ventilator aan staan (maar het maakte niet veel uit).
Overdag legde ik hem soms gewoon alleen in zijn luier te slapen, en 's nachts soms alleen in een romper met korte mouwen.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers