22.00 hysterisch wakker

Hallo Allemaal

Mijn zoon Milan 7 maanden word de afgelopen 2 dagen om 22.00 hysterisch wakker
Hij wil dan niet meer slapen en is stil als wij bij hem blijven zitten maar zodra ik wegga gaat hij weer huilen…
Gisteravond heb ik wel uur aan zijn bed gezeten en hij zit me aan te staren maar in slaap vallen ho maar!!
Komt iemand dit bekend voor…

Gr Carola

toevallig, Rico had dat ook altijd toen hij 7 mnd was, en ook rond 22:00 uur. maar meestal was het 22:15 uur.
ze zitten dan waarschijnlijk in hun REM-slaap waarin ze dromen.
en rond deze periodes kunnen ze ook nachtmerries hebben of gewoon bang worden van rare geluiden.
Sprongentijd dus (zie oei ik groei of sprongen topic in mama’s hoekje)

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Oke dat wist ik niet, dus nu gaan ze ook bewust dromen enz?
Dwergje is echt bijna 7 maanden, k ben benieuwd of hij er ook last van krijgt.
K hoop het niet, k kom nu EINDELIJK aan hele nachten slaap toe HALLELUJA

Heel herkenbaar, onze meid is nu 10 maand en die heeft het ook nog wel eens.
Omdat zij dan zo boos is (zo noem ik het maar) overstrekt ze zich helemaal.
Ik maak haar dan heel klein, zet een bolletje en druk haar stevig tegen me aan. Door liedjes te zingen en om door haar slaapkamer te lopen wordt ze weer helemaal rustig. Wel blijf ik in haar slaapkamer. Als ze helemaal rustig is leg ik haar weer lekker in bed, kus, knuffel ernaast, muziekdoosje aan en weg in mama. Meestal heb ik haar binnen een kwartier weer in slaap.

Tsja en wat het is???Droom, aankondiging van sprong of tanden. Roept u maar. Kan me niet veel schelen, vind het begrotelijk voor die kleine pukjes.

Succes in ieder geval, hoop dat het een fase is.

Gr Egberta

Lilypie First Birthday tickers

Hoi,

Zou er wel even heen gaan.
Laat even je gezicht zien, aai over de bol, kusje en weer weg.
Heb je misschien ook een bedlampje? Zet die dan aan, dan is het niet zo donker in zijn kamertje.
Zou niet meer een muziekdoosje aanzetten.

Mocht dit niet helpen, dan gewoon even op schoot houden en knuffelen. Desnoods even een slokje water, schone luier en dan weer op bed doen.

Groetjes Lisan.

ook hier herkenbaar, alleen niet met 7 maanden, maar nu met 11,5 maand. Ik gooi het ook maar op een sprong. Bij ons is het helaas meestal midden in de nacht. Een uur of 3… Slopend. Het beste er maar van hopen.

Veel succes in ieder geval!

Groetjes Jolanda

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Nou het heeft het hele weekend geduurd en gisteravond ging het goed en had hij nergens last van tja ok hij werd wel wakker en er was lichtelijke paniek maar hij was alleen zijn speen kwijt…
Dus ik gooi het maar op een ieniemienie sprongetje hahahahah