Hoi hoi allemaal ,
Het is lang geleden dat ik iets geschreven heb maar ik heb tussendoor wel mee gelezen .
Maar wilde ff mijn verhaal kwijt .
Ik ben nu 20 weken zwanger van ons 2e kindje .
Zo’n roze wolk als ik bij de zwangerschap van onze tim had zo’n totaal andere zwangerschap heb ik nu . Ik heb in maart van dit jaar een miskraam gehad .
In juli hadden we zoiets van he het is al lang geleden dat ik ongestelt ben geweest . Test gedaan en ja hoor ik ben zwanger .
Tim is 2 weken eerder geboren dan de uitgerekende datum .
Ik ben toen ingeleid in verband met een te hoge onderdruk .
Deze is daarna nooit meer goed geweest . We wisten dus dat weer zwanger raken risico’s met zich mee kon brengen . Dat blijkt nu dus wel .
Alles is veel zwaarder en ik ben heel erg snel moe .
Ik kan mijn gewone werk niet meer doen en mijn baas heeft daar totaal geen begrip voor . Ben al 3 weken met hem in gesprek over een oplossing maar er is nog steeds niets veranderd . Alles heeft met geld te maken .
Hij wil me volledig in de ziektewet stoppen terwijl er best wel andere oplossingen zijn . Ik moet er ook niet aan denken om nu al volledig thuis te zitten , dan ben ik er een half jaar uit .Er ligt nog best veel kantoorwerk wat ik zou kunnen doen .
Verder gebeurd er vanalles om me heen waardoor ik me niet rustig kan houden en dus mijn bloeddruk weer omhoog jaag .
Mijn grootouders leven nog en die zijn in een half jaar enorm achteruit gegaan en aan het dementeren . Daardoor is er heel veel trubbel in de familie .
Tim word in december 2 en loopt nog niet zelfstandig .
Ik maak me daar soms best zorgen over . Ook moet ik hem vaak tillen terwijl hij eigenlijk te zwaar voor me is .
Zo kan ik nog wel even door gaan .
Maar gelukkig heb ik gisteren mijn kindje voor het eerst gevoeld en waarschijnlijk heeft mijn baas morgen een oplossing voor me .
Zou ik dan nu eindelijk eens kunnen gaan genieten ???
Zo ik ben het weer ff kwijt . Het is wel een heel verhaal geworden zeg …
Groetjes Dorethe