20 weken sprong of ander klachten?

Hallo,

Ik denk dat hier al wel meer topics over zijn maar wilde toch even mijn verhaal kwijt,misschien dat mensen mij kunnen helpen.! Ik zit er op het moment helemaal door heen namelijk, er is op dit moment geen land te bezeilen met onze zoon van 20 weken! Dit is eigenlijk al een week zo…! Hij wil niks, niet in de box,niet in de wipper, is heel erg hangerig,jengelig…meer huilen,vind niks leuk!!Drinken gaat de ene keer beter als de andere keer,maar drinkt eigenlijk wel goed. Het rare is dat hij het ook niet naar zijn zin heeft als wij hem vast houden,dan is het even goed maar begint daarna weer te zeuren,!!Wat dan weer wel goed gaat is het slapen snachts,hij slaapt heel de nacht door huilt ook niet zich zelf in slaap!,maar overdag 1 uurtje op dan weer bed,en alles door elkaar gooien. Hij is op het moment wel verkouden en ben maandag al naar de dokter geweest,hij is bekend met reflux aan zijn urinewegen dus heb zijn urine laten controleren,zijn longetjes en zijn oortjes,als was goed en klonk schoon!! Ik word gek ervan op het moment,wat heeft hij?Maak ik me te veel zorgen,is hij ziek?Hij ziet er verder wel gezond uit,maar een baby kan zoveel hebben. Kan dit sprongetje zo heftig zijn? ik heb al die andere sprongetjes niet zo sterk bij hem gemerkt…
Ik merk ook geen verandering in zijn ontwikkeling namelijk…Dit begint dus al s ochtends om 8 uur, en gaat door tot dat hij naar bed gaat savonds…
ik ben wel iemand van structuur en regelmaat,maar dat is nu ver te zoeken!!
Wie kan mij helpen?

Groetjess Marielle

Gewijzigd door - MN op 04 Mar 2011 20:11:26

Gewijzigd door - MN op 04 Mar 2011 20:13:03

Hartstikke met een sprong bezig. Niks aan te doen. Wachten tot het over is en hij weer een lekker ritme gevonden heeft.

Groetekes, Sje

Hallo,

Bedankt voor je reactie…ik vind het zo moeilijk te geloven dat dit een sprongetjes is,machtig wat is dat heftig…zo tevreden kindje en nu…echt ik vind het vreselijk pittig en ben gesloopt.
Hopelijk gaat hij gauw over,

tandjes misschien? je weet het gewoon niet, emily van nu 8.5 maand is ook niet te genieten… maar kreeg ook 4 voortandjes tegelijk ddoor…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

@MN sprongetjes kunnen inderdaad heel heftig zijn!

En net wat Kimmetje zegt: tandjes kunnen ook de oorzaak zijn!

Groetekes, Sje

nog meer mensen die tips hebben?

Geen tips, behalve dat je het uit moet zingen. Het is waarschijnlijk idd een sprongetje en daar doe je niets aan. Probeer te ontdekken met welke nieuwe dingen hij bezig is, dan kan je dat proberen te stimuleren. Des te eerder is het sprongetje weer voorbij. Het is even pittig, maar de structuur komt er weer in na de sprong en dan kan je weer even tot rust komen voor de volgende sprong begint.

Ik dacht (toen Erik zo klein was): wat zal ik blij zijn als die sprongetjes voorbij zijn! Maar nu zitten we middenin de peuterpuberteit, niet per se beter

Sterkte!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers