Hallo,
Ik denk dat hier al wel meer topics over zijn maar wilde toch even mijn verhaal kwijt,misschien dat mensen mij kunnen helpen.! Ik zit er op het moment helemaal door heen namelijk, er is op dit moment geen land te bezeilen met onze zoon van 20 weken! Dit is eigenlijk al een week zo…! Hij wil niks, niet in de box,niet in de wipper, is heel erg hangerig,jengelig…meer huilen,vind niks leuk!!Drinken gaat de ene keer beter als de andere keer,maar drinkt eigenlijk wel goed. Het rare is dat hij het ook niet naar zijn zin heeft als wij hem vast houden,dan is het even goed maar begint daarna weer te zeuren,!!Wat dan weer wel goed gaat is het slapen snachts,hij slaapt heel de nacht door huilt ook niet zich zelf in slaap!,maar overdag 1 uurtje op dan weer bed,en alles door elkaar gooien. Hij is op het moment wel verkouden en ben maandag al naar de dokter geweest,hij is bekend met reflux aan zijn urinewegen dus heb zijn urine laten controleren,zijn longetjes en zijn oortjes,als was goed en klonk schoon!! Ik word gek ervan op het moment,wat heeft hij?Maak ik me te veel zorgen,is hij ziek?Hij ziet er verder wel gezond uit,maar een baby kan zoveel hebben. Kan dit sprongetje zo heftig zijn? ik heb al die andere sprongetjes niet zo sterk bij hem gemerkt…
Ik merk ook geen verandering in zijn ontwikkeling namelijk…Dit begint dus al s ochtends om 8 uur, en gaat door tot dat hij naar bed gaat savonds…
ik ben wel iemand van structuur en regelmaat,maar dat is nu ver te zoeken!!
Wie kan mij helpen?
Groetjess Marielle
Gewijzigd door - MN op 04 Mar 2011 20:11:26
Gewijzigd door - MN op 04 Mar 2011 20:13:03