20 weken echo!

Hoi meiden,

Net terug uit het ziekenhuis en natuurlijk meteen mijn digivriendinnen bijkletsen hoor Lekker koppie koffie erbij (met veel verse melk anders lust ik het niet meer)…

Alles is goed met de kleine!!! Oh zo een opluchting. Ik had al wel een goed gevoel hoor deze zwangerschap maar toch blijft het spannend. Het ging heel relaxed. Moppie was mee en die keek naar de baby en kwam nog even lekker bij mij zitten. De baby ziet er super uit en alles is zoals het hoort. Zo nu de babykamer en de namen!

Hier wel een ziekenboeg trouwens. Moppie is al een tijd aan het kwakkelen (zie peuter 1-4- jaar forum) en nu is mama ook nog eens super verkouden en aan het snotteren. Ach ja, niets kan deze dag nog verpesten!
groetjes,
Wendy

Goed nieuws, wat fijn. Veel plezier de laatste helft van de zwangerschap!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Jippie Toch altijd een opluchting he Wij mogen eind deze maand Hihi alleen gaan wij met ons 2en zonder Sylvie
Maar dat komt ook doordat het 's avonds word gedaan

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Fijn dat alles goed is.
Weten jullie het geslacht of willen jullie dat niet weten? (ben niet nieuwsgierig hoor, haha!!)

Liefs Shirley

Wat super dat alles goed is.

Geniete ervan!

Groetjes,
Sandra

bedankt meiden!
@shirley, ja wij weten het, en jullie lekker nog niet!
groetjes,
Wendy

Gewijzigd door - moppiesmama op 03 May 2011 14:51:33

Gewijzigd door - moppiesmama op 03 May 2011 18:21:05

Fijn dat alles goed was enne beterschap.

groetjes Ramona

`Fijn om te lezen dat alles goed is met de kleine, nu maar hopen dat het ook snel weer beter gaat met de grote.
Mocht Moppie mee? bij ons mogen er geen kleine kinderen mee naar binnen.
We hebben eind juni de 20 weken echo

Hoi!

echt fijn om te weten dat t goed is met de baby! Toch altijd even een opluchting hè?
Lekker genieten nu verder van je zwangerschap. En sterkte met al t gesnotter!

Liefs marian