20-weken echo

Nou vanmorgen heb ik de 20-weken echo gehad, en we weten wat het is! We krijgen een MEISJE!!! Ooooh ik ben zo blij! Een jongetje was ook goed geweest natuurlijk, maar een meisje was toch wel een beetje mijn wens

En alles is ook goed, ze hebben de orgaantjes en de navelstreng en bloedsomloop enzo nagekeken, het kan niet beter! Ook de groei gaat goed, helemaal top dus
En nu word het tijd om aan de babykamer te beginnen, we willen het rood met roze en wit maken, een beetje zo’n oililly stijl. Oooh ik heb er zo’n zin in!

Lilypie

Lilypie

Fijn dat alles goed was en wat leuk dat jullie een dochter krijgen! Echt superleuk zeg! Lekker genieten van de rest van je zwangerschap!

Groetekes, Sje

Je moet wel even je ticker veranderen van brusje naar zusje he?!

Groetekes, Sje

Wat leuk! Weer heel iets anders na zo’n jochie…gefeliciteerd! Fijn dat alles goed was en veel plezier met klussen aan de babykamer!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Leuk hoor na een knul een meisje te krijgen!!
Lekker genieten van de rest van de zwangerschap en succes met inrichten!

Groetjes van Christa

Leuk een meisje!!!
Haha, lekker tutten
Gefeliciteerd hoor, ook met het feit dat het er allemaal goed uit zag!
Liefs, Anne

Wat super voor je dat de echo goed was. Toch altijd weer even fijn om bevestigd te krijgen. En wat leuk een meisje, natuurlijk is gezondheid het belangrijkste, maar een jongen en een meisje is toch wel erg leuk.

Geniet ervan!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Oh Anouk, wat leuk! Natuurlijk is zo’n echo heel spannend, want ze gaan alles nameten en het belangrijkste is dat het kindje gezond is. Maar een meisje is echt leuk! Joey krijgt een zusje! Ik kan me voorstellen dat je dat stiekum wel wenste, dat mag toch ook? Stiekum zou ik ooit ook graag een jongetje hebben…Dat betekent helemaal niet dat je niet blij bent met een meisje in mijn geval, ik zou een tweede alleen al helemaal geweldig vinden natuurlijk! Maar nu op naar de rose verf, de bloemenrompers van de HEMA met spaghettiebandjes en de jurkjes!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Tweede Ticker

Ooow wat leuk! Gefeliciteerd.
Blij dat ze gezond is :smiley:

Ik heb nu een zoontje en zou het natuurlijk super vinden als de 2e een meisje gaat worden. Maar 2 jongens zou ook helemaal te gek zijn hoor haha.
Maar daar wachten we nog even mee

Je koningswens is in vervulling gegaan!! Super meis… proficiat…! Wat zal Joey een lieve grote broer zijn voor zijn zusje…!

Naam al gevonden? Of blijft die nog even 20 weken geheim?? Wanneer verwacht je het nu precies?

Geniet ervan…!!

Joepieieie van harte en wat een geweldig nieuws! Nog even samen zwanger, gezellig !

Lilypie
Lilypie

Wat leuk!! Een meisje. Geniet lekker van je zwangerschap en veel plezier met het klussen in de babykamer!

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Dankjulliewel! Oooh ik ben zo ongelovelijk blij! Ik zit echt op een roze wolk, hahaha
Mijn mmoeder kwam vanmiddag al even met mijn zusje langs, en ze hadden de eerste roze spullen al gekocht, haha Een rompertje en slabbertje van barbapapa, helemaal roze, en wat superschattige sokjes en slofjes Zo leuk, moet er helemaal aan wennen… Van stoer ineens naar schattig met strikjes enzo!
Ik verheug me helemaal op het shoppen, maar moet nog even geduld hebben, portemonee werkt even niet zo mee hahaha
Ik heb het al de hele zwangerschap op hij als ik de baby bedoel, maar dat moet nu veranderd worden in zij en ze… Zo wennen, echt leuk man
Oh enne, Sje, ik heb de ticker aangepast hoor

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Wat fantastisch meid dat alles goed is…wat een super gevoel he!! En leuk een meisje. Ik heb het zelf ook wel een beetje, mocht er bij ons een 2de komen dan is een meisje ook wel erg leuk. Al heb ik wel altijd gezegd dat ik volgens mij echt een jongensmoeder ben, haha. Maar goed dat is toekomstmuziek…lekker verder genieten meid…ben erg blij voor jullie!

[img]http://b1.lilypie.com/2WgQp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Toppie meid!!!
Ten eerste omdat het gezond is , toch het belangrijkste en dan ten tweede natuurlijk dat je wens uitkomt een meisje leuk hoor. Moet zeggen dat ik het ook leuk vind om een meisje en een jongen te hebben

En als we eerlijk zijn hebben we in de zwangerschap stiekem allemaal een voorkeur

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is, geniet van je ROZE wolk.

Gr patries
Mama van Luna (26-2-2005) en Mees
(24-4-2009).

O heerlijk, alles erop en eraan. Hahaha van stoer naar strikjes, wij hadden het andersom. Super leuk, geniet er nog maar lekker van want voor je het weet is de kleine meid er.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Oh leuk joh een diva in de dop. Wat je zegt gezond is het belangrijkste, maar een koningspaar is zeker leuk

Ik zou een knul heel leuk vinden maar een meid mag ook. Wat Rainbow al zegt het moet je gegeven zijn. Maar wij wachten nog even

Groetjes,

Michèle

Heel leuk een meisie
Maar helemaal super dat alles erop en eraan zit want dat is toch het belangrijkste he
Super hoor een klein meisje gefeliciteerd en blijf lekker op je roze wolkje zitten meid

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin