20 weken echo gehad!


#1

Donderdag de 20 weken echo gehad, tijd gaat echt snel!

Met de kleine alles goed gelukkig. Wel een enorme druktemaker, de echo ging dan ook niet zo makkelijk want bij alles wat er gemeten moest worden dacht die kleine gup ik spring maar weer eens de andere kant op! Lag helemaal gedraaid en inelkaar, dus moest meerdere malen even op mn zij liggen in de hoop dat het kindje wat praktischer ging liggen. Maar uiteindelijk na 65 minuten echo-en is alles gelukt! (en ik was zo stijf als een plank…hihi).
Voor de echo had ik sterk het gevoel dat dit wel eens een meisje kon zijn, maar al dit gespartel en actrobatische kunstjes doen me toch wel heel erg aan Jasper denken

Enige twijfelpunt was dat mn placenta wel eens voor de uitgang kon liggen, maar dat kon ze niet goed zien. Met 28 weken krijg ik een groeiecho en dan kunnen ze hier hopelijk beter naar kijken. Ik hoop natuurlijk maar dat dat niet het geval is, maar ja afwachten maar! Ben natuurlijk al lang blij dat met de kleine alles goed lijkt, dat is het belangrijkste!

Groetjes Carolien.


#2

Gefeliciteerd dat alles goed is! Dat is het belangrijkste idd, nu dus afwachten hoe de placenta ligt. Wat voor consequenties zou dat kunnen hebben? Vervelend dat het zo lang duurde voor ze goed konden meten, maar wel een goed teken natuurlijk dat hij/zij zo beweeglijk is .

Groetjes Kaatje


#3

Wat fijn dat alles er goed uitziet. Is toch altijd weer spannend en een geruststelling als je weet dat het goed is. Wel vervelend dat de kleine misschien voor de uitgang ligt. Maar dat gaat vast goedkomen. Belangrijkste is dat met de kleine alles goed is.

Nog een fijne zwangerschap.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers


#4

Dank jullie, vond het ook echt wel een spannend moment en als je dan krijgt te horen dat alles goed is met de kleine, is dat een hele opluchting!
Als de placenta echt voor de uitgang ligt dan wordt het weer een keizersnede, maar daar moet ik nu nog even niet aan denken! Misschien valt t mee…afwachten maar, ik kan er verder toch niets aan veranderen!
Voor nu ga ik zeker van de zwangerschap genieten, vind t alweer zo gezellig al die kriebeltjes vanaf de binnenkant!

Groetjes Carolien.


#5

Wat fijn dat alles goed is. Toch leuk om dat weer te zien.
Heb gister ook de 20 weken echo gehad en ook alles is goed. Bij mij ligt de placenta ook laag dus met 32 weken gaan ze kijken of deze omhoog is gegaan of dat hij in de weg ligt voor een natuurlijke bvalling. Geniet lekker van je echo van gister en de zwangerschap