Gisteren heb ik de 20 weken echo gehad. Alles was helemaal prima met onze kleine. be baby was wel behoorlijk aan het dwarsliggen ze moesten echt duwen op m’n buik om hem in de goede positie te krijgen. Be baby was ook behoorlijk druk.
Er was ook een stagaire die vroeg of ze de de metingen nog een keer mocht doen om te oefenen. Ik vond dat geen probleem want die moeten het ook leren. Maar op een gegeven moment ging het wel behoorlijk zeer doen. M’n bloeddruk zakte ook weg waardoor ik bijna van m’n stokkie ging. Maar goed met de kleine is alles goed.
Met mij gaat het helaas minder.
Ik heb sinds gisteren steeds last van harde buiken en ben zo ontzettend moe. Kan de hele dag wel janken. Nou heb ik het de afgelopen dagen ook wel druk gehad. Sowieso is het druk op m’n werk in de winkel ivm kerst. Maar mijn man is op het moment ook behoorlijk druk met zijn werk en met zijn activiteiten voor de kerk. Hij is voorzitter van de zondagsschool en die zijn nu druk met de voorbereidingen van de kinderkerstviering. Die is dus praktisch helemaal niet thuis op het moment.
Denk zelf dat ik me gewoon te druk gemaakt heb. Ga vanmiddag voor de zekerheid wel even bellen met de huisarts(die doet hier de verloskunde) en toch maar een afspraak maken voor morgen. Ben net even met Rens naar de supermarkt geweest( 5 minuten lopen hiervandaan) en zit nu alweer met een hele harde buik. Toch maar even navragen wat ik hier mee moet. Duurt ook lang voordat het wegtrekt. Gisteravond duurde het vier uur voordat het wegzakte. Vind ik toch best wel lang.
Zal blij zijn als de feestdagen over zijn, zie er best wel tegenop al die drukte. Het liefste zou ik gewoon lekker m’n bed in kruipen.
groetjes Ramona