20 en kinderwens


#1

hoi iedereen

ik ben een meisje van 20 jaar en ga nu bijna 13 maanden met mijn vriend, toen we net 5 maandjes samen waren dachten we dat ik zwanger was ik had zowat alle symptonen, misselijk, opgezette borsten, opgezet buikje noem het maar op. naar de dokter geweest en dit bleek dus niet zo te zijn. wat uiteindelijk toch een teleurstelling was. nu zijn we 13maanden samen en willen we allebei zo graag een kindje, de pil slik ik niet meer. zijn er meer mensen die dit hebben gehad op deze leeftijd?

we zijn allebei helemaal gek van kindjes en zo zeker van onze liefde.

duurt het lang voordat je zwanger raakt als je met de pil stopt. ik lees wel veel op internet maar daar word je soms ook niet wijzer van!

groetjes

 


#2

Hoi joni,

ik ben Rineke en 19 jaar. Ik ben inmiddels een jaar getrouwd en mijn man en ik willen ontzettend graag een kindje. Het enige wat ons op dit moment tegenhoudt, is mijn studie. Die moet ik afmaken, voor de toekomst, maar als je zwanger wilt raken is 3 jaar wel erg lang.
Je bent in elk geval niet de enigste die op deze leeftijd een kinderwens heeft en het is echt niet raar. De één heeft nou eenmaal eerder moedergevoelens dan de andere.
Succes met het proberen.


#3

hey mijn vriend en ik hebben ook altijd gezegd jonge ouders te willen zijn, ik ben op mijn 20ste zwanger geworden ik stopte met de pil en maand later was het raak, zwanger van ons mooie dochtertje nu bijna 4 maanden oud. dus alles is mogelijk en bij iedereen weer anders.


#4

hallo ,

ik ben nu sinds 2 maanden ook gestopt met de pil . en ben zelf ook erg benieuwd hoelang het gaat duren voordat wij zwanger zijn .

hoe gaat het nu bij jou ?