2 weken zonder pappa

Hoi

Harald is vandaag vertrokken naar Indonesie voor 2 weken en wij zijn niet mee.

Een hele goede vriend van ons heeft al 2,5 jaar last van chronische pijn in zijn buik en kon daardoor niet werken en eigenlijk normaal leven ook niet zonder hele zware morfine. De dokters hier kunnen niets vinden en doen dus alleen maar pijnbestrijding.

In april zijn ze met ons meegegaan naar Indonesie en hij is daar behandeld door een soort “medicijnman”. Die heeft hem 3x gemasseerd en kruiden meegegeven en hij was gelijk van zijn pijn af!!!.

Helaas is het weer teruggekomen mede omdat hij de kruiden niet allemaal heeft opgemaakt (stom natuurlijk) en omdat die man al had gezegd dat hij eigenlijk meer behandeling moest hebben en we daar toen geen tijd meer voor hadden.

Kortom dat is dus de rede dat ze nu weer terug zijn gegaan.
Harald kan weer ff lekker bij zijn familie zijn en een beetje klussen in ons huis in Bali (waar nog zoveel aan moet gebeuren pfff) maar ik vind het echt verschrikkelijk lang hoor 16 dagen alleen met de kids.

Ben benieuwd hoe Nanik het gaat vinden. Ze snapt er natuurlijk niets van

Doei
Bianca

Ohjee! Dan zijn 16 dagen erg lang. Maar voor je het weet zijn ze alweer voorbij. Positief blijven! En gelukkig is er in deze tijd internet. Kan je toch heel wat met elkaar delen.

Succes!

Da’s zeker wel lang, maar aan de andere kant…de tijd vliegt. Dus voor je het weet…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Jeetje kan me voorstellen dat het vervelend is om 16 dagen zonder je man te zijn.

Laten we hopen dat de tijd snel voorbij gaat.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Soooo, dat is inderdaad lang. En behoorlijk pittig! Maar ik vind het ook goed van Harald dat hij weer meegaat met zijn vriend om de kruiden te halen bij de medicijnman. Wel fijn dat die zo goed hielpen. Gelukkig is er inderdaad internet, skype enz. en kun je goed contact houden. En bedenk je dat er ook vrouwen zijn met mannen die bv naar Uruzgan gaan voor maanden…als je dat vantevoren weet, stel je je daar op in. Maar dat lijkt mij ook erg moeilijk. Ik vind 16 dagen ook lang. Hier is papa ooit 5 dagen weg geweest en dat was aanpoten. Maar dat gaat je lukken en anders heb je ons om op terug te vallen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Nou dat is zeker een lange tijd…kan me voorstellen dat je er wel tegenop ziet. Zou ik in ieder geval wel hebben, maar wat Mriek ook zegt ik denk dat de tijd ook wel voorbij vliegt omdat je het zo druk heb met vanalles. Heb je wel familie in de buurt wonen die af en toe kunnen helpen?

Hier is papa ooit 1 nachtje weggeweest en dat ging natuurlijk harstikke goed, maar daar zag ik al tegenop, haha

Nou zeg dat is zeker lang… vind het al lang als papa smorgens vroeg weggaat en om dan 's avonds weer laat thuis komt!! Maar ik heb dus niks te klagen als ik dit lees

Succes … !

Bedankt meiden,

Ik hoop maar dat het snel gaat maar gelukkig zijn opa en oma in de buurt en de meiden blijven lekker 2 nachtjes daar slapen deze week omdat dewi ook vakantie heeft. Dus ik ga lekker met mijn vriendinnen uit eten en een filmpje pakken donderdag (ik neem het er ook maar even van ja toch hihi)

Dus deze week gaat wel snel. De weekenden zijn wel heel vervelend lijkt me. Zo saai.

En ik vind het ook al zwaar hoor als hij een hele dag weg is dus kan je nagaan hahaha

ja dat is idd lang! ik zou het niet kunnen wahaaha
Ik kan er al helmaal niet tegen om alleen te zijn! Ik ben altijd blij als papa savond’s thuis komt. pffff en dan 16 dagen, sorry moet er niet aan denken!
succes meid en gewoon lekker veel ikkebennen! hahaha

Groetjes Gytha

Oh meid dat je dat op het openbaar internet zet dat je 2 weken alleen bent met je meiden. Ik zou daar een ontzettende zeikerd in zijn. Sterker nog, ik ben daar een ontzettende zeikerd in.

Vorig jaar is mijn man voor zijn werk een week naar amerika geweest, maar mooi dat ik dat op geeneen forum waar ik woon gemeld heb. Dat hoorden ze dan achteraf wel dat ik een pittig weekje achter de rug had.

Desalniettemin: alle sterkte de komende weken!

Groetekes, Sje

Hoi
ik weet hoe 't is hoor, je kerel 2 weken van huis… (of 3…).

Wat ik dan wel eens doe is een schema maken van 14 vakjes en dan elke dag 1 afvinken.
Zo’n schema kan je hartstikke leuk aankleden met plaatjes, krastekeningen, foto’s (lekker makkelijk joh, die pc, gewoon copy/paste hihi).
Zo kan je het voor Nanik een heel stuk makkelijker en leuker maken en heeft ze zelf ook een beetje het idee dat ze kan ‘aftellen’ tot papa thuis komt!

Met jou komt dat wel goed hoor . Soms wel even slikken op momenten dat je moe bent en je relpeuter is weer bezig… maar dat zijn maar momentjes.
Hahaha, dat aftellen werkt niet alleen voor Nanik, maar kan ook voor jou heel therapeutisch zijn hihihihi

Toi toi toi deze weken

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Hihi

Die aftelkalaender hebben de meiden zelf gemaakt en het eerste vakje is al doorgestreept hoor.

Sje het maakt toch niet uit of hij er wel of niet is en dat iemand dat kan lezen. Er zijn zoveel alleenstaande moeders en die komen er toch ook gewoon op een forum vooruit dat ze alleenstaande moeders zijn.

Maar waarschijnlijk ben ik niet zo bang uitgevallen.

Bianca

Ik ben ook niet bang uitgevallen. Ik ben heel voorzichtig uitgevallen.

Groetekes, Sje

bedankt zit er gelijk mee in mijn maag

Wat moet ik dan straks wel niet… Dan kan je overal wel apen en beren op de weg gaan zien. (Apen en beren, is dat wel een goeie uitspraak?) Zou me er niet al te druk over maken.

Nee doe ik ook helemaal niet hoor.

Tot nu toe moet ik zeggen dat het huis een stuk opgeruimder blijft hihihi

En jij maar denken dat de kids er altijd zo’n bende van maakten…