Hallo allemaal,
Ik ben Sonja, 30 jaar en moeder van Sophie bijna 2 jaar. Ben getrouwd met Koen, 34 jaar al ruim 4 jaar.
Mijn zwangerschap was niet prettig, maar goed dat terzijde.
Rond 12 juni 2006 kwamen we erachter dat mijn vader Hepatitis b had. Op zich niet zo erg, kan je oud mee worden. Het werd niet zo leuk allemaal. Vaak in het ZH enzo. Op 28 juli is Sophie geboren. Mijn prinssesje. Mijn poppetje. Maar helaas. Op 11 augustus kregen we te horen dat mijn vader een kankergezwel had zitten in zijn lever van 18 cm doorsnee. De klap was groot. Hij had niet lang meer te leven. Ik op een roze wolk, maar ow, wat was de val hard zeg. Hij was zo trots op mij, dat ik zijn kleindochter op de wereld had gezet. Vol trots vertelde hij op zijn werk dat hij haar een flesje had gegeven en lekker van haar aan het genieten was. Toen ging het hard met hem. Op 13 augustus is hij overleden. En ja, wat moet je doen, als kersverse moeder. Blij zijn om je kind, verdrietig om je vader. Tot de dag vandaag is het nog steeds moeilijk om daar eenw eg in te vinden. Ik heb ondertussen een afspraak gemaakt om erover te praten met iemand. Het kan gewoon niet langer zo. Al die gevoelens en emoties. Zijn er mensen die het herkennen of ervaaring mee hebben op hun vakgebied??? Graag mening en of advies.
lfs Sonja
Gewijzigd door - mamavansophie op 08 Jul 2008 19:07:47