2 vragen

Mijn dochtertje komt nu al ruim 2 weken lang, 9 van de 10 nachten 's nachts voor voeding…althans dat denk ik hoor, leg haar gewoon aan en na 5 a 10 min valt ze weer in slaap en dan leg ik haar weer in bed.
Er werd toen hier gezegd dat het een sprongetje is…dat geloof ik best…maar duurd zo’n sprongetje echt zo lang?

Ook sabbelt ze echt overal aan…steekt haar tongetje uit likt dan overal aan…haar slaapzakje is dan ook echt wel nat aan de zijkant bovenaan…of haar vingertjes doet ze in de mond en zuigt erop. Zou dit met de tandjes te maken hebben?

Ja hoor, zolang kan een sprong duren. Geen peil op te trekken.

Groetekes, Sje

zucht
Nou ja gewoon ff bikkelen dan…

ja jammer… sterkte!
ik was zelf ook verbaasd over hoe lang een sprongetje kan duren…

ja gezien de andere sprongetjes een btje aan me voorbij gingen en soms maar 2 nachten kwam en nu al ruim 2,5 week:s

De ene sprong duurt heel kort en je merkt er bijna niks van en de andere sprong lijkt eeuwig te duren en je wordt er gillend gek van.

Groetekes, Sje

Hihihi toch wel leuk om te horen… je wordt er inderdaad af en toe gillend gek van… ze lopen gewoon in elkaar over. Moest t toch nog even kwijt

Lauren & Alex (05-05-2010)

ja ik merkte ook dat het ene sprongetje langer duurde dan de andere…
pip die smikkelde ook overal aan, zelfs de spijlen waren nie veilig, en kwijlebakke… net een slakkie, dat overal aan likken is ook een vorm van voelen, dat doen die kleintjes nu eenmaal, gaat wel over, maar kan lang duren…

ff doorbijten! tot de volgende sprong zich aandiend, overigens ist nie elke sprong feest snachts hoor ook dit verschilt!