2 vingerkootjes uit de kom

Marijn kreeg gisteren zijn vingers tussen de deur en ik zag gelijk dat van 2 vingers zijn topjes iets omhoog stonden. Ik schrok echt en dacht en nu wat moet ik doen. Ik had het nummer van de huisartsenpost al ingedrukt en toen stopte Marijn met huilen. Zijn topjes zijn er zelf weer ingeschoten gelukkig. Heb niet de huisartsenpost aan de lijn gehad omdat ik eerst zelf ff bij moest komen maar ik wil straks toch even naar de dokter bellen om te vragen wat ik de volgende keer zelf kan/mag doen.
Wie van jullie heeft dit ook weleens gehad met zijn kindje en wat heb je toen gedaan?

Gatver! Ik zou ook schrikken!
Geen idee wat ik ermee zou moeten doen!

Heel hard naar de dokter rennen denk ik

Wel stoer dat hij meteen stopte met huilen nadat de boel weer terug geschoten was!

Groetjes
Margot

He getsie, ik had denk ik mee gaan huilen. Maar ik zou het wel even na laten kijken.

Ik had het er even met Mervin over en hij zei dat je wel naar een dokter moet omdat de banden toch opgerecht zijn dus daar moet even naar gekeken worden.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 23 Apr 2010 20:26:25

Oh … eng!! Ik zou het eerlijk gezegd ooit niet weten. Hem eerst op schoot nemen … en heel hard troosten. Daarna rennend over straat naar de huisarts …

Weet nog dat bij mijn buurmeisje haar vingertopjes (2) er half aflagen. Die zat tussen de achterkant van een deur die erg klemt. En de buurvrouw dacht dat ze hem niet goed dicht kreeg dus trok er nog eens extra aan terwijl haar kindje van 2 er dus tussen zat AUW!!! …

Ze is toen heel hard naar ons komen rennen. Mijn moeder heeft haar eerst op een stoel gezet omdat ze bijna onderuit ging. Daarna in een SCHONE theedoek haar hand gewikkeld en naar de huisarts gegaan…

Lilypie In verwachting Ticker

aahh verdorie!
dat is pijnlijk!
ik zou net als michele zou gaan meehuilen
nee echt als rico echt pijn heeft ofzo dan krijg ik al een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen…
maar idd ik zou meteen de dokter bellen niet zelf gaan rommelen

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Heb vanmiddag naar de dokter gebeld en ze zeiden van niets zelf aan doen maar ons bellen. Ze heeft het toch even genoteerd en als het weer gebeurd moeten we toch even langs komen. Weet alleen niet meer welke hand dat het was want je kunt niets zien aan de vingers. Marijn is vrij hard, mag ook nooit een nat doekje op een bult of id leggen en vijf seconden huilen is het vaak al over. Dus als hij echt huilt is er ook iets aan de hand.

Iedereen bedankt voor het medeleven. En eh weten jullie wel hoever onze dokter rennen is puf puf mijn conditie is niet zo goed hoor

Gewijzigd door - pranger7 op 23 Apr 2010 21:14:56