2 tandjes volgt de rest al snel

Mijn zoontje heeft nu 2 ondertandjes in het midden.
Mijn vraag is, volgen de rest van de tandjes nu snel achter elkaar?
Hij is namelijk alweer 3 dagen onrustig, moeilijk in slaap, drink de fles niet op en fruithap voor de helft.

hoi
Dat kan maar dat hoeft zeker niet! Emma heeft haar eerste twee tanden al bijna 4 maanden!!! maar de rest laat zich ng niet zien…
Maar er zijn ook kinderen die binnen 1 maand 7 tanden hebben…

succes ermee
Gidget

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

wisselt heel erg dus… es afwachten,

Dat is inderdaad heel erg wisselend. Tim is nu 1 jaar en heeft 6 tandjes. De eerste tand kwam toen hij precies 7 maanden was. Een week later de 2e, maar daarna heeft het 3 maanden geduurd voordat het 3e tandje kwam. Toen weer een maand voordat beide boventanden doorkwamen en sinds 2 weken is zijn 6e tandje door. Hij heeft nu 2 boventandjes en 4 ondertandjes.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Lilypie

Morgan heeft ook al bijna 2 maanden 2 tanden en daar moet ze het mee doen want de rest is nog niet door.

Groetjes,

Michèle

bij tygo kreeg met 9 maanden zijn eerste twee tandjes tegelijk. wat had hij een last, daarna duurde t weer een maand en kwamen er weer 2 tegelijk. nu moet hij nog vier kiezen. alle tandjes kwamen met hem met 2 tegelijk. er zit toch iedere keer weer een tijdje tussen, maar verschilt per kind natuurlijk.
groetjes jolanda

hier ook ruim twee maanden terug de twee ondertandjes (zat twee weken tussen) en vandaag (joepie) het eerste boventandje. en gelukkig bijna nergens last van gehad, echt minimaal dus eigenlijk niet noemenswaardig. dus we zitten inmiddels op drie, maar zoals je kan lezen zit er ook hier zeker twee maanden tussen. de vierde is ook in aantocht, is nu net zo’n grote bobbel als die andere was voor die door was dus zal vast niet lang duren.

maar mammavanowen kan het geen sprong zijn? ik weet niet hoe oud hij nu precies is maar ook dan heb je dat soort kenmerken.

liefs,
Rinske

dat is indd per kind verschillend want dylano heeft in goed 3 maanden tijd 8 tandjes en negende is op komst pfffffff

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Owen wordt 4 juli 8 maanden, …

Zijn schema is ook niet meer echt vast,…

Daarbij is hij ook nog eens verkouden, het is warm en stjaaa, tandjes

Eva heeft sinds een maand of twee ook twee ondertandjes. Rond Koninginnedag had ze vreselijke poepbroekjes en rode billetjes en dus dacht ik dat er weer tandjes kwamen. Mooi niet. Nu, twee maanden later, heeft ze er geen bij gekregen. Ik kijk af en toe, maar ik zie alleen maar een tandvleesje! Is zo verschillend wanneer ze komen!

Groetjes Rainbow, trotse mama