Ik ben echt TROTS op Rico!
ik heb net een nieuwe puzzel gekocht.
ook 1 waar van die knopjes opzitten om makkelijk vast te pakken.
er lagen net 2 puzzels langs elkaar (eergisteren heeft hij voor het eerst zijn puzzel zonder hulp gemaakt) en ook alle stukjes lagen door elkaar.
hij heeft hem binnen 2 minuten opgelost! alle 2 gewoon door elkaar heen! maar wel helemaal goed he! ik ben echt zo trots dat hij dit kon doen net hij was ook helemaal blij met zichzelf en wist zich geen raad met zijn enthousiastme.
hij begon te klappen en hoppaaa heeee en whoepieee te roepen! hahaha lol met Rico!
2 puzzels door elkaar!
Goed joh! Hoeveel stukjes? Erik interesseert zich niet zo voor puzzels, ze liggen werkeloos op z’n tafeltje
Groetjes,
M
rico vond het eerst ook niks maar nu wel ineens komt misschien nog Mriek.
ehm.
de puzzel die hij al had heeft 8 stukjes en de nieuwe 9.
dus in totaal 17 stukjes! wel met knoppen erop he zodat ze makkelijk te pakken zijn. het zijn van die houten puzzels
geloof me ik snap er ook helemaal niets van. hij heeft het net weer gedaan dus het was geen toeval!
Goed van Rico!!
Leuk, om die verschillen te zien, qua interesses. Seth vindt puzzelen ook geweldig!
Dus Rico kan hier de volgende puzzel komen maken, 1 van 30 stukjes, hihi.
Liefs, Anne
Jep, zo’n zelfde houten.
Allemaal boerderijdingen.
Die hebben ze overigens gewoon in de speelgoedwinkel voor niet duur
Liefs, Anne
Knap is dat hè?! Goed hoor van Rico!
Voor onze meiden gooide ik ook regelmatig verschillende puzzels door elkaar en ze hadden heel snel door hoe ze weer in elkaar moesten!
Groetekes, Sje
quote:
Jep, zo'n zelfde houten. Allemaal boerderijdingen.Die hebben ze overigens gewoon in de speelgoedwinkel voor niet duur
![]()
Liefs, Anne
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/N69Cp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>
die laatste zin snapte ik niet? waar denk jij dan dat ik die puzzel gehaald heb? haha
@Sje: ja echt ik had dat niet verwacht, zeker als je zag hoe hij vorige week nog probeerde te puzzelen en het eigenlijk snel opgaf.
en nu ineens 2 door elkaar. echt goed van hem!
Idd ze hebben dingen echt snel door dat blijkt nu maar weer.
Wat goed van Rico. Hihi lief ook dat hij er zelf bij ging klappen.
Ik blijf me ook verbazen hoe goed die kleintjes kunnen puzzelen. De grootste puzzel hier heeft 32 stukjes, maar ook die heeft Tim zo gemaakt. Heb dus voor sinterklaas een bob de bouwer puzzel gekocht met echte puzzelstukjes. Dus geen houten met een knopje erop. Maar de echte puzzels. Is eigenlijk voor 3 jaar, maar ja vind het zonde om weer een houten puzzel te kopen. Want die heeft hij genoeg en zelfs door elkaar heen heeft hij ze zo gemaakt.
Groetjes,
Sandra
Tuurlijk snapt Tim hoe dat moet
Weet je, als ze het eenmaal doorhebben gaat het heel snel!
voor kerst ligt hier van oma voor rico, ook nog een houten puzzle, met 28 stukjes geloof ik. ik ben benieuwd hoe hij die maakt
maar aangezien rico vorige week nog helemaal niet kon puzzelen en nu ineens zo snel en door elkaar, ben ik gewoon ape-trots!
wat goed zeg! maar ook zo snel ineens, echt heel knap van Rico!
Lindsey heeft daar ook een houtje van, die gooit dan alle puzzelstukjes van verschillende puzzels in een emmer en plukt dan een voor een de stukjes er weer uit om ze vervolgens in de juiste puzzel te stoppen.
ook wij gaan binnenkort maar is kijken voor gewone puzzels.
liefs,
Rinske
haha ik laat rico eerst maar even met deze spelen, hij is nu zo trots dat hij het kan! in het nieuwe jaar ga ik ook gewone kopen. ik heb ook van nijntje een puzzel, “mijn eerste puzzel” daar zitten verschillende stukjes in maar niet met knopjes.
maar die heeft ie ook zo in elkaar.
haha ja daarom, om hem een ego boost te geven laat ik het maar even zo totdat hij er geen bal meer aan vind
Bedankt Inge en goudvisje, dat jullie zoveel vertrouwen hebben in Tim zijn puzzelkunst Ik laat jullie in december wel weten of het hem gaat lukken.
Inge, ik zou hem idd nog even lekker met deze puzzels laten spelen. Zodra je het idee hebt dat het te makkelijk gaat en hij de uitdaging kwijt is. Dan gewoon een grotere puzzel voor hem komen. En daarna overgaan op gewone puzzels.
Groetjes,
Sandra
@Sandra: geen dank! Ehm… ja ik heb zoiezo een grotere liggen maar die is voor kerst van mijn moeder voor Rico, die moet ze nog mee naar huis nemen om hem daar in kerstpapier in te pakken.
die heeft dus ook veel meer stukjes.
die krijgt hij dan… en als dat ook goed gaat kijk ik inderdaad naar een andere normale puzzel.
maar nu is het goed voor zijn motoriek nog he, want de puzzels met knopjes erop, die moet hij ook “draaien” en precies goed leggen.
Ik laat hem dat lekker even zo oefenen, net wat je zegt. Een moeilijkere komt later wel. Nu eerst even genieten van zijn trots!
Hihi de tijd gaat helaas veel te snel, dus voor je het weet maakt Sylvie ook hele puzzels.
Groetjes,
Sandra