Hallo mama’s
Wij zijn een weekendje weg geweest zonder Joey. We konden overnachten op de woonboot (in de Amstel ja) van het gezin waar ik als gastouder werk. Een weekendje Amsterdam dus, en Joey bij mijn ouders. We hebben het best leuk gehad, en natuurlijk heb ik hem gemist, maar het was nog te doen. We zijn van zaterdag tot maandag geweest, en maandagmiddag zijn we naar mijn ouders geweest om Joey te zien, en daarna bleef hij daar weer slapen, want we hadden een verjaardag en gisteren moest ik toch werken en dan passen ze weer op.
Gisteren een lange zware dag gehad op het werk, poeh! Wat miste ik mijn ventje. Joey en ik kwamen allebei om kwart voor 7 thuis, en een kwartier later moest hij al weer naar bed Nu dus echt even een broodnodige Joey en mama dag.
Ik weet niet wat ik heb sinds gisteren, ik moet steeds huilen, en voel em schuldig dat we Joey zo lang hebben uitbesteed… Het zal ongetwijfeld ook wel door de zwangerschap komen dat ik steeds moet huiilen, maar kunnen jullie ook zo slecht er tegen om je kindje zo weinig te zien?
2 nachten weggeweest:(
mama_snoekie
miremady
Dat missen blijft hoor maar je moet ook aan jezelf denken en als je het nodig hebt moet je het doen. bij dylano heb ik het nog niet gedaan en laatst was madelon een midweek op vakantie met der vriend en dan mis ik haar vreselijk en die is 18 hahaha. en die gaat in augustus waarschijnlijk huis uit dat wordt nog wat
. Ik ben wat dat betreft echt een kloek.
En je zeker niet schuldig voelen je had hem op een goed adres en hij heeft zich waarschijnlijk prima vermaakt
Groetjes Michelle