Hallo,
pff ik zit er ff door heen met de voeding van onze 2 maanden oude zoontje…
Hij is een prematuur van een zwangerschap van 34 weken.(weet niet of dit er mee te maken heeft)geboren op 15 december 2010.
Toen hij uit het ziekenhuis thuis kwam, kreeg hij de eerste maand medische voeding van nutrilon nenatal start.Hier bleek hij echter niet verzadigt door te zijn en hij spuugde steeds, hij werd vaak wakker met natte kleertjes.Hij meldde zich inderdaad en had natuurlijk weer honger en dat na anderhalf uur/2 uur na de laatste voeding terwijl hij 90 cc kreeg.
Dus maar over na de gewone standaart van nutrilon, eerst mengen natuurlijk …hielp 2 weken,inmiddels langzamerhand verhoogd naar 120(135 in de fles) totdat hij volledig standaart kreeg…weer hetzelfde…weer spugen…Toen weer verlaagd na 100 cc nou hij had me de hele avond liggen huilen en na de fles van 12 uur melde hij zich weer om 4 uur, dus maar weer terug op 135 cc. Maar het spugen begon weer…
Dus maar over gegaan op hongerige baby voeding omdat ik bepaalde dingen wel herkende van me eerste, die had ook hongerige baby voeding gehad.
Daar zit hij nu ongeveer 3 weken op, en krijgt het sinds vandaag volledig.
De eerste paar dagen dat ik hongerige baby voeding door zijn standaart mengde ging het goed en het spugen was afgelopen, hij sliep zelf door van 12 tot 7/8 uur!
Dus ik helemaal in me noppes…helaas voor korte duur…
Hij melde zich weer om de 2 uur,2,5 uur en melde zich weer om 4 uur s nachts voor de nacht voeding…dus ik voor 4 dagen terug langzamerhand verhoogd naar 165 cc… Ging eerste 2 dagen goed en hij sliep weer door…maar de derde dag spuugde hij me de helft er weer uit na een half uur/drie kwartier van de voeding…vond hem kleddernat in zijn ledikante aan!huilen huilen en huilen natuurlijk…!Dacht misschien krijgt hij te veel…dus weer verlaagd na 120 cc en volledig de hongerige babyvoeding gegeven…spugen is iets vermindert, maar hij meld zich weer om de 2,5/ 3 uur en blijft na dat hij een boertje heeft gedaan zeuren en huilen en sabbelt op zijn handjes…als ik hem zijn speentje geef zuigt hij zo hard dat hij een afdruk van zijn speen rond zijn mondje heeft staan en hij meld zich s nachts weer terwijl hij de hele avond wakker is geweest!
Ook heb ik verschillende flessen en spenen geprobeert omdat de voeding er vaak naast loopt , hij zich verslikt, het te hard gaat of de speentje(van difrax , 3 standen) vacuum zuigt.
Nu heb ik op internet gelezen over de difrax s- fles en over een dental speen, ik zit er aan te denken om die s fles op te halen…maar twijfel over een dental speen…pff ik word hier zo gek en moe van, krijg er zelf woorden over met mijn man…
Herkent iemand dit ??
Ik zou graag jullie mening willen weten!
Groetjes