2 jaar

Ja als het goed is is broer Erik nummer 1 die 2 jaar hoopt te worden waarna broer Tim al snel volgt met als opvolger broeder Jurian… en nog vele andere kindjes…

Hebben jullie al ideeën / plannen? Evt tips hoe jullie het gaan doen en wat jullie gaan geven?

Ik wil het nl beetje op tijd regelen ivm de geboorte van zijn broertje of zusje…

Wij hebben het er nog niet over gehad vanaf hoe laat we zijn verjaardag gaan vieren. Wel weten we al een aantal kado’s om te vragen. Van ons krijgt hij een glijbaan voor in de tuin, van mijn ouders een speelhuisje voor in de tuin en van mijn schoonouders een tractor. Haha met al dat buitenspeelgoed hopen we dus op mooi weer.

Verder heb ik een leuk cars dekbedovertrek gezien wat ik voor zijn verjaardag aan mijn oma wil vragen. Tim is ook helemaal weg van Bob de Bouwer. Op de creche hebben ze Bob de Bouwer auto’s. Daar willen we er dus ook een van voor zijn verjaardag vragen. Een voetbal heeft hij ook nog niet, dus ook dat komt op zijn verjaardagslijstje. Ook tekenspullen en klei etc willen we vragen. Haha genoeg dingen dus om te vragen. Hij speelt ook veel met duplo, dus misschien daar nog wat uitbreiding van.

Groetjes,
Sandra

Minke wordt ook bijna 2 ( 9 juni, een dag na Erik van Mriek ) , dan zijn we op vakantie op Ameland dus daar vieren we het die dag zelf. Na onze vakantie hebben we op zaterdagmiddag vrienden en familie uitgenodigd en wat buren om het ook thuis te vieren. Toevallig hadden wij het gisteravond ook over wat we aan Minke zouden geven… ik denk dat wij een schoolbord geven met krijtjes want ze vindt tekenen nu erg leuk.
Van de oma’s en opa krijgt ze een aquarium met goudvisjes, want dat vindt ze geweldig; altijd als we langs de dierenwinkel lopen wil ze “visjes kijken!!”. Dus dat zal wel haar mooiste kado worden denk ik zo.

Wij moeten nog 4 maanden, maar deze zijn ook zo om. We hebben van de week al bedacht dat ze een Dora taart krijgt want ze is gek op Dora. Van ons krijgt ze een konijn met konijnehok voor buiten. Daarnaast willen we graag een zandbak voor haar nog. En verder ben ik nog een beetje aan het kijken en orienteren.

Groetjes,

Michèle

Erik krijgt van ons een tafeltje met stoeltje (vroeger van mij geweest, helemaal opnieuw gelakt). We vragen tekenspullen, klei, etc. voor het crea-bea-gehalte en hij krijgt van m’n schoonmoeder een zandbak. Duplo moet hier aangevuld worden, dus dat zullen we ook wel vragen. En een tuinsetje: miniharkje, bezemptje, kruiwagen, etc. Hij helpt graag in de tuin.

En we vieren het in het weekend na z’n verjaardag. Net als vorig jaar, 's middags na het slapen komt er familie. Prima te doen. En op de dag zelf gaan we (als het weer het toelaat) met ons drietjes naar de dierentuin.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

wij moeten ook nog 4 maanden maar Rico krijgt van ons een auto bed die hij zelf heeft uitgekozen ik vond hem wel te doen en toen ik vroeg of rico die mooi vond zei hij ja en knikte uitbundig, toen hij vervolgens in zn handen ging klappen wisten wij genoeg

We gaan ipv winnie the pooh taart (zoals vorig jaar) een taart laten maken met zijn foto erop en snoep papier met CARS afbeelding voor op de taart.
verder hebben we al wel gedacht om feestmutsjes van cars te gebruiken (die had ik vorig jaar al gekocht maar daar hadden we toen niks mee gedaan)
en verder weten we het nog niet zo goed.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Leuke he Inge die Cars versiering. Die heb ik ook al bij de Blokker zien liggen, dus die wil ik ook met Tim zijn verjaardag gaan halen. En Tim krijgt idd ook een fototaart van de Hema.

Groetjes,
Sandra

@Sandra: kunnen ze hun verjaardag samen wel vieren, als tim ook een auto bed krijgt hahahaha!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker