Na maandenlang alles lopend of met de bus te hebben gedaan, kan ik niet wachten tot Jessey ook mee kan op de fiets. Ze kan nog niet zelfstandig zitten, maar ik denk dat het niet lag meer duurt.
Maar nu zie ik er ook best tegen op om twee kinderen op de fiets te hebben! Ik heb een mama-fiets, dus kwa ruimte tussen voor-zitje en zadel moet het kunnen, maar wat lijkt het me een gedoe om op en af te stappen zeg! Eerst Joey er uit, en die rent dan waarschijnlijk de straat op… Dan Jessey er uit en die kan nog niet lopen…
Het liefst zou ik een bakfiets hebben, maar die kan ik helaas niet betalen Ik struin al maanden het internet af, maar niks in de buurt en betaalbaar genoeg. Heel jammer, want dat is echt superhandig, zo heb ik op mijn werk altijd ervaren met 4 kinderen!
Dan is er nog een optie: fietskar. Heeft iemand daar ervaring mee? Vanuit onze poort moeten we een gangetje van nog gen anderhalve meter breed in, zal zo’n fiets met kar die bocht wel halen? En hoe fietst dat eigenlijk? Is het zwaar? Is het lastig met bochten maken? Pfff een hoop onzekerheid dus, hoewel ik er ook naar uit kijk om die bus te laten voor wat het is (al zou ik voor lange afstanden nog steeds de bus pakken, haha, ben een beetje lui geworden)
Groetjes Anouk