1ste prikkies gehad

maar leuk was het niet, het entingsprogramma is veranderd,kinderen die na 1 januari 2003 geboren zijn en een ouder uit een bepaald gebied hebben, moeten nu ook worden geent tegen hep B, dit was mij totaal onbekend en onze dochter heeft ze ook niet gehad, dus ik heb alleen laten enten tegen de standaard dingen die elke zuigeling krijgt, vervolgens ben ik langs mijn eigen huisarts gegaan en die was blij dat ik hem niet had laten enten, hij vond het een vreemde zaak dat ik mijn oudste kind niet hoefde te laten enten en mijn jongste wel alleen om de achternaam van het kind en de geboorteplaats van papa. Stel je voor dat ik met mijn gezin ieder jaar naar een risico gebied op vakantie zou gaan dan moet de hele familie geent worden niet alleen de jongste… .
maar ach het jochie heeft zijn eerste prik goed doorstaan, hopelijk blijft dat zo en wordt ie me niet erg ziek ervan

Kussies

Geef hem maar een dikke knuffel van mij.
Goed dat je eerst navraag hebt gedaan, je laat je gelukkig niet zo maar iets aanpraten.

Martha

ja maar de grens wordt gesteld op de geboorteplaats van de papa en dat vind ik zo raar…

sofia,bulgarije (vandaar dat onze Sofie zo heet)

ik ook niet, maar ga daar niet naar toe op vakantie en george is al zo lang in nederland dat ik het maar een rare regeling vind, maar ach ik ben vrij om te kiezen voor inentingen en die van de hepatitis vind ik niet nodig dus die krijgt ie niet, de rest wel en hij is er niet lekker van…gelukkig slaapt ie weer . vond trouwens nog iets heel raar op het cb vanochtend, kind na victor werd niet ge-ent omdat ie morgen pas 8 weken werd, ze enten niet onder de 8 weken blijkbaar…

Pfffffffffff

maar geef Victor een dikke kus van me!!!

Liefs Tries

dikke knuf en hoop dat tie nergens last van heb gehad.

ene raar zeg van die andere prikken,ook nooit van gehoord

groetjes bianca

ja gelukkig wel, gistermiddag heel snikkerig en huilerig en voelde beetje warmer aan, maar vannacht lekker geslapen en nu weer helemaal zijn vrolijke zelf, trek ook beide beentjes weer omhoog gisteren alleen die ene waar niet in gespoten was

Kussies

Wat een apart verhaal over die inenting zeg, heb ik echt nog niemand over gehoord.
Het klinkt niet erg logisch vind ik (over de geboorteplaats van de vader etc.)
Maar goed, hij heeft zijn prikjes achter de rug gelukkig!
Fijn dat het al weer beter met hem gaat!

Groetjes, Bianca

P.S. dat ze na 9 maanden geen gehoor-test meer doen snap ik eigenlijk ook niet.

Hoi Kim.Het is inmiddels de 29 ste dus je zoontje zal er wel helemaal overheen zijn nu.Ik had er inderdaad ook nog nooit van gehoord.Maar ja je hoort zo vaak van die rare dingen.Ik geef mijn kinderen altijd direct als ik thuiskom van het cb een paracetamolletje.Dan loopt de temp niet zo hoog op en hebben ze ook niet zo veel pijn aan hun beentjes.Vaak hebben ze bij de eerste prik nog niet zoveel pijn maar bij de tweede en derde is het veel erger.Zielig trouwens he?Ik moest altijd zelf ook een beetje huilen als ze geprikt werden.Maar dat hebben meer moeders volgens mij.
Groetjes Eljada