1ste nacht in met 4 flessen

Hallo allemaal, Mees is vandaag voor het eerst begonnen met happen (ging erg goed, half potje wortelen op), en dus ook terug gegaan naar 4 flessen. De laatste heeft hij om 19.00u gehad, nu is mijn vraag hoe ging dat bij jullie kindjes, sliepen die meteen door tot de volgende morgen of kunnen we nog wat gaan verwachten en wat dan te doen.

Gr patries
Mama van Luna (26-2-2005) en Mees
(24-4-2009).

Wat spannend! Erik was 7 maanden toen die laatste fles eraf ging, iets ouder dan Mees dus. Ging hier goed, op wat gemiep na 's nachts. Toen een speentje gegeven en meneer sliep verder. Je kan dat natuurlijk ook proberen, mocht 'ie zich melden. Of wat water geven, misschien helpt dat. En als echt niets helpt, tja…dan weet je dat 'ie die laatste fles toch nog nodig heeft. Succes, ik hoop op een goeie nacht voor jullie!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Je ben heel benieuwd. Vind het aan de ene kant ook wel weer lekker als je er vanaf bent, dus duimen maar. Laat het morgen weten hoe meneertje het gedaan heeft.

Gr patries
(24-4-2009).

Vonden wij ook fijn hoor, heb je tenminste weer iets aan je avond. Haha. Hier wordt geduimd!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

quote:
Sorry mensen van ikke ben.. heb het per ongeluk in de verkeerde lijst geplaats. Is er nog wat aan te doen? Sorry....

Gr patries
(24-4-2009).

</BLOCKQUOTE id=quote>

Geregeld hoor ! Ben benieuwd hoe de kleine man het doet vannacht.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Dank je, duik er zo maar eens lekker in haha. En dames van ikke ben, dank je!

Gr patries
(24-4-2009).

spannend!! Hier hadden we de laatste fles langzaam naar voren gehaald dus ipv 23.00 uur om 22.00 (en dat elke keer weer wat verder naar voren) en die van 19.00 verviel dus op een gegeven moment omdat die van 23.00 zo dichtbij kwam…

Dit was voor mij echt alleen gevoelsmatig zo gedaan. Vond het zo eng/onzeker als hij snachts zou komen…

@mini-boy, Dat komt eigenlijk doordat ik gister met mees bij de dietiste ben geweest en die zei dat we dat zo moesten doen, makkelijk gezegt natuurlijk van zo’n dame.

Gr patries
(24-4-2009).

ik heb toen de fles gewoon in 1 keer weg gelaten en dat ging eigenlijk prima…
hij begon wel een beetje te jengelen maar toen gauw z’n foppie gegeven en meneer was helemaal tevreden

karin

Hoe ging het met Mees vannacht???

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Nou goeiemorgen meiden, meneertje heeft geslapen tot 6u, speentje gegeven en niet meer gehoord tot 7 u. Goed he!

Gr patries
(24-4-2009).

Meid, wat goed!! Lekker hoor!!

Hier gaan de hapjes ook hartstikke goed, geen intoleranties of allergieen, wat dan ook (in tegenstelling tot 'r broer…) maar nog altijd 5 flessen van 200cc… Ik wacht met smart af .

Lekker voor je hoor, en hartstikke goed van Mees!

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Ja wel fijn hoor, alleen nou heeft hij vanmorgen 200 op en net om 11u maar weer 145. Hij hoefde het gewoon echt niet meer. Dan schiet ik alweer in de stres van oh jee te weinig. Blijft lastig, en luna is alweer zo lang geleden.

Gr patries
(24-4-2009).

Wat bij Rens geholpen heeft om de voeding van 23.00 uur eraf te krijgen was door zijn fles van 19.00 uur een beetje rijstebloem te doen. Dan sliep hij in een ruk door tot 7.30. Misschien heeft iemand hier iets aan.

Groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wat fijn dat het zo goed ging vannacht! Goed van Mees. En hij pakt wel aan eten wat 'ie nodig heeft hoor, ik zou me daar niet meteen heel druk om maken. Weet natuurlijk niet wat je achtergrond is met Mees, maar bij echte honger zal 'ie echt wel eten. Hopelijk gaat het de komende nacht weer zo goed!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hallo,

Mijn zoontje is nu ook 12 weken en sinds een week ivm verborgen reflux aan de medicijnen en ik moet zeggen dat we al een heel ander ventje hebben nu. Hij slaapt alleen s’avonds van 19.00uur erg lang. Al een paar nachten tot 04.00uur en vanmorgen heb ik hem zelfs om half zes maar wakker gemaakt.
Op het bureau adviseerde ze mij om nog wel een late fles te doen, maar hij slaapt elke keer zo lekker dat ik het zonde vind om hem wakker te maken en nu heb ik de regelmaat om hem om 18.00uur in bad te doen en vervolgens een fles.
Kan het kwaad dat hij doorslaapt? Hij zit dan wel op 4 fles.

Moeilijk soms hoor!!