goedemiddag lady’s ! nou zoals jullie wel gelezen hebben had ik gisteren een beetje een zware dag … pffhhh (zit nu bij te komen op kantoor hahaha)
gisterenavond toch nog ergens energie gesprokkelt, om haar lekker in badje te doen, fles te geven en voor te lezen, kust was veilig, kleine lag te snurken, dus manlief ging ff naar zijn vader om zijn wagen uit elkaar te schroeven om iets te verwisselen voor de herkeuring…
uur later, … gilluhhhhhhh , nou ja dan spring ik nie meteen van de bank, want meestal valt madam wel weer in slaap, na 20 minuten kon ik het niet meer aanhoren (bedoel mijn tollerantielevel was al laag van die dag) naar boven, ongeveer alles geprobeerd, verhaaltje, luier… flessie, troosten, zingen … de hele abracadabra trukkendoos… niks hielp…
teruggelegt, denk gaat zo wel over, nou oorverdovend… nie normaal… mama weer naar boven, en toen brak ik, ikke janken… (en wat doet die deumel… gaat ze mijn traantjes uit zitten vegen over mijn wang… hihi moest ik stiekem wel lache) maar de waanzin lag op de loer… dus VOOR DE EERSTE KEER IN EEN JAAR man lief gebelt, ’ kom maar terug want ik weet het niet meer… '
tegen mijn princiepes heb ik haar naar beneden gehaald… uit haar slaapzak, nou het leek wel of ze aan de adaptor had gelegen, haar batterij was opgelaaien, rennen, spelen…
papa komt thuis, die heb mij naar boven gestuurd, ga maar ff afkoelen… want die zag wel dat mama op springen stond…
en die gaat met haar in haar kamertje zitten een kwartier, legt haar op bed, en we hebben dr nie meer gehoord…
voelde me nogal een veeleisende waardeloze moeder ! (pfhh nu weet ik wel dat dat niet zo is, en die dagen er gewoon tussen zitten, maar echt ik dacht dat ik helemaal door zou draaien gisteren… )
moest ik ff kwijt lady’s !