1ste hapje en rijstebloem tegelijk?

Nee A. krijgt 3 flessen van 180/6 en fruithap en groente maak ik zelf.
Ik rasp 2 stuks fruit en dat eet ze helemaal op en groente krijgt ze een beetje.
A. slaapt 's nachts van 19.00 tot +/- 7.00 (Soms 7.30 of 8.00)
Dan gaat ze tussen 9 en 10 weer in bed (afhankelijk van hoe laat ze wakker was) en dan tussen 12 en 13 weer wakker. Dan 's middags nog van tussen 14 en 15 op bed en tussen 16 en 17 weer wakker.
Dus ze slaapt smorgens 3 uurtjes en smiddags 2. Het is een echte slaapkop, S. sliep veel minder met deze leeftijd!

Gewijzigd door - goudvisje20 op 09 Mar 2012 08:23:52

WOW idd wat een slaapkop!
dat redden we hier echt niet!.
hier 's nachts wel t klokje rond, van acht tot acht.
overdag van 10u-11.30u
van 13.45u-15-30u
en nog een half uurtje rond om het eten van half 6 tot 6 soms wel soms niet.
ik merk wel dat hij steeds actiever wordt overdag en daardoor betere “slaapjes” krijgt, gelukkig!

groetjes

Nou ze zit nu in een sprongetje waardoor ze overdag op hele rare tijden wakker is en slaapt. Soms slaapt ze maar 10 minuutjes en dan weer een uur. Er zit op dit moment totaal geen regelmaat in
Ze is de laatste dagen ook elke ochtend 20 voor 7 wakker samen met haar grote zus. Dus hier al een paar dagen erg vroeg op

Groetjes

Ik ben nu ook een week geleden begonnen met rijstenbloem bij de laatste fles. Gisteren voor het eerst een fruithap gemaakt en Sanne heeft, zoals het een dochter van de groentevrouw bekwaamd, gelijk een halve banaan op, en daarna nog gelijk een fles want ze had nog honger .
Ik denk dat ik haar maar om 17.00 uur het fruit ga geven want ze heeft ook zeer veel zin in eten als we zitten te eten.
Voor de rest zit ze nog op 4 flessen van 180cc.

Fijn om te lezen dat jullie kinderen het ook goed doen

hoi
ik zag het idd op FB, leuk zeg!
Sam heeft inmiddels al niet meer voldoende aan 4 flessen en 1 hapje op een dag.
Ik geef hem ook eten als wij eten anders wordt hij echt boos.
vandaag rond 10u zag hij emma druifjes eten. hij begon te smakken, zijn handjes probeerde ze te pakken maar toen hij niets kreeg was hij behoorlijk teleurgesteld (lees woest!!) dus hier gaan we denk ik eerdaags maar over op 2x per dag een hapje… meneertje heeft t eetvermogen van zijn vader!
nou is hij ook al 68cm en 7 kilo (dat is gemiddeld bij 6mnd) dus is het ook niet gek dat hij aardig wat nodig heeft.
kqa lengte aan de boven lijn, qua gewicht ook hoog, dus qua voeding ook maar bovengemiddeld toch?

groetjes!

In overleg met het cb geef ik nu 's ochtend fruithap en 's avond groenten, het gaat nu niet zoals de eerste hapjes . Maar als ik geen hapjes geef dan red ze het niet om 4 uur tussen de flessen te hebben.
's avond moet ik er echt rijstenbloem in de fles doen anders red ze het niet tot de volgende morgen.
Voor de rest is mevrouw nu 66 cm en weegt nu 7350 gram. Vandaar dat ze op het cb zeggen liever fruit en groenten dan dat ik de flessen ophoog omdat ze moeite heeft om de 4 uur er tussen te hebben. Banaan is tot nu toe echt het liefste wat ze heeft gehad

Wat een lange kids hebben jullie allemaal zeg!! Jeetje!! Onze jongste was bij de laatste controle met 5 maand 65 cm en 7440 gram!!

Groetjes

Ruben hier heeft de waterpokken :S
Grote blaasjes op zijn knuistjes hij is er gelukkig niet naar van, …
Vorige week naar CB geweest hij is nu 63,5CM en 6220GR. Ruben is morgen mnd.
Het verschilt heel erg hij drinkt flessen van 180 met 6 scheppen. Heeft soms genoeg aan half potje fruit of niets hij is super tevreden…

Greetz Cora