alles ging goed,ze heeft zelf nog ff geslapen in de auto…
daar in het zwembad ging ook goed,tot we om geklaad waren,ik moest kaitlyn af zetten bij de douche en dan vangt de badjuf ze op,als ze klaar is met de les…
nou kaitlyn ging me toch huilen oohhhhhh me hart deed zeer op dat moment,ben ook maar snel naar de kantine gegaan,achter glas kan je dan mee kijken.
van de uur les heeft ze zekker 45 minuten gehuild soms stopte ze en dan snikte ze heel erg na…nou kan je vertellen zat bijna mee te janken daar pffffff
maar ondanks het verdriet deed ze met alles gewoon mee,en dat vind ik toch wel wat.
kaitlyn was niet bang,maar ze vond het eng,je word daar neer gezet door mama tussen allemaal vreemden,en dat is iets waar kaitlyn niet tegne kan,dus gevolg huilen en dan hopen dat we toegeven…het is dan ook best moeilijk om te blijven zitten op je stoel.
aan het einde moesten ze douchen,toen was al het verdriet over,en ik wachte maar…maar hans kon zien wat ze deed…wat had ze nou gedaan gedoucht en weer terug want ze wilde de volgende les ook wel ff doen…toen had ze de smaak te pakken.
omdat we toch moedig vonden mocht ze kiezen wat we aten…dus ipv brood met soep hebben we lekker patat met gyros op.
we hebben foto’s gemaakt,weet niet of ze gelukt zijn,maar probeer ze vandaag of van de week erop te doen,net als de foto’s van de efteling