1e zwemles/verslag

kaitlyn gaat trouwens zo om 17.15 op voor haar 1e zwemles

eerst wilde ze niet toen ik het van de week zei,hans gelijk nou mag je ook niet op de steiger mag je ook niet vissen en ook niet met de boot van dylan mee hhiihihh gemene papa eigenlijk he

dus ja dan zie je haar denken en nu had ze er zin in,of dat om 17.15 nog zo is weet ik niet…

ik probeer het gewoon is het een ramp geen nood,we staan hier ook nog ingeschreven nu gaan we in moordrecht en bij ons is ze pas in januari/februari aan de beurt,maar dacht kan ze vast oefenen en wennen

verslag en foto’s vanavond natuurlijk

Gewijzigd door - bianca4 op 30 Aug 2005 10:59:41

OOOOO wat spannend
Ben benieuwt hoe het was

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

En hoe is het gegaan ?

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

alles ging goed,ze heeft zelf nog ff geslapen in de auto…

daar in het zwembad ging ook goed,tot we om geklaad waren,ik moest kaitlyn af zetten bij de douche en dan vangt de badjuf ze op,als ze klaar is met de les…

nou kaitlyn ging me toch huilen oohhhhhh me hart deed zeer op dat moment,ben ook maar snel naar de kantine gegaan,achter glas kan je dan mee kijken.

van de uur les heeft ze zekker 45 minuten gehuild soms stopte ze en dan snikte ze heel erg na…nou kan je vertellen zat bijna mee te janken daar pffffff

maar ondanks het verdriet deed ze met alles gewoon mee,en dat vind ik toch wel wat.

kaitlyn was niet bang,maar ze vond het eng,je word daar neer gezet door mama tussen allemaal vreemden,en dat is iets waar kaitlyn niet tegne kan,dus gevolg huilen en dan hopen dat we toegeven…het is dan ook best moeilijk om te blijven zitten op je stoel.

aan het einde moesten ze douchen,toen was al het verdriet over,en ik wachte maar…maar hans kon zien wat ze deed…wat had ze nou gedaan gedoucht en weer terug want ze wilde de volgende les ook wel ff doen…toen had ze de smaak te pakken.

omdat we toch moedig vonden mocht ze kiezen wat we aten…dus ipv brood met soep hebben we lekker patat met gyros op.

we hebben foto’s gemaakt,weet niet of ze gelukt zijn,maar probeer ze vandaag of van de week erop te doen,net als de foto’s van de efteling

Och wat een verdriet
Het is ook wat hoor mama die je afzet en je moet bij allemaal vreemde kinderen
Maar vind dat je het goed hebt gedaan hoor Kaitlyn
En ja mama het verdriet van jou snap ik ook pffff zou het ook moeilijk vinden

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Ow jekkes, dat zou echt wat voor mij zijn, om Stephan daar steeds huilend te zien
Wat knap dat jij op je stoel bent blijven zitten zeg!
Wel fijn dat ze naderhand liet blijken dat ze de smaak te pakken had!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

oei lijkt me niet tof voor je als ze daar zo heeft zitten huilen, maar wel goed dat je vol gehouden hebt! nu heeft ze fijn de smaak te pakken en leert ze weer veel bij! knap hoor!

liefs jessica, &

ach arme kaitlyn ,zal voor jou heel moeilijk geweest zijn bianca ,om je kind zo te zien .maar gelukkig heb ze daar nu profijt van hoop ik succes kaitlyn met zwemmen

groetjes marielle mama van
10-10-01