Nog gefeliciteerdmet je dochtertje Annemiek!
Mama1980,
Geweldig dat jij een kind als verjaardagscadeau hebt gekregen
ik zou er als ik jou was zeker een feestelijke dag van maken!
30 oktober is het bij ons ook zover, ons mannetje 1 jaar!! Feestje begint vanaf 12 uur s middags en ik heb het thema Nijntje aangehouden, omdat Joaquin helemaal weg is van die filmpjes en liedjes. Alle versiering is van Nijntje, traktaties bij mijn gastouder, de taart heb ik zelf ontworpen bij Hema met foto van Nijntje en 1 jaar kaarsje om uit te blazen haha ik heb er zin in! Kado
s hebben mijn partner en ik ook al klaar liggen, boekjes over dieren met geluid en (natuurlijk) een Nijntje knuffel die kan praten.
Van mijn ouders krijgt hij een speelhuis voor buiten met glijbaan en van mijn schoonouders een speel/loop wagentje!
Ik probeer de rest van de kados over de dag te verdelen, ik heb gekozen voor een groot feest qua bezoek ligt misschien ook aan wat je kindje kan hebben, Joaquin vind het héél erg gezellig veel mensen en gedijdt goed onder drukte. Ik leg Joaquin lekker op bed
s middags op zijn vaste tijd (rond half 2, 2 uur tenminste dat probeer ik want als ons meneertje weet dat het beneden zo gezellig is word het lastig met slapen denk ik, ach ja zie ik dan wel weer)… mijn vrienden en familie voelen denk ik zelf wel aan dat het feestje niet tot `s avonds doorgaat ik kijk wel hoe het loopt.
Veel plezier alvast voor alle mama`s en aanstaande jarige jobjes!!
Groetjes Ghislaine.
Gewijzigd door - Ghis- hartje -Joaquin op 04 Oct 2010 09:35:04