Idd loopdingen zijn leuk zoals bv babywalker of een loopauto fietsje waar ze op kan zitten. Ik merk met Rens wel dat het handig is als je meer van hetzelfde speelgoed hebt. Bv geef haar zelf een keukentje en vraag dan de accesoires aan het bezoek. Werkt beter als heel erg veel verschillend speelgoed vind ik, uiteindelijk word het spel zo ook leuker.
Wat je vraagt hangt natuurlijk erg van de interesse van je dochter af. Rens kreeg met z’n eerste verjaardag bv ook al duplo en daar speelt hij nu sinds kort mee. Was hij nog niet aan toe dus heb ik het op zolder gezet. Maakt ook niet uit want je krijgt toch vaak teveel en zoveel hebben ze nu echt nog niet nodig.
Rens vond (en vind nu nog) vooral speelgoed leuk waarmee hij ons kan nadoen zoals bv keukentje bezem strijkplankje oid en bouwspeelgoed zoals bv blokken, soort van grote duplo blokken, en sinds ongeveer 18 maand ook gewone duplo.
Vraag dus ook gerust dingen die vanaf 1,5 zijn die je haar dan wat later weer geeft vooral als ze nu nog voldoende speelgoed heeft wat bij haar ontwikkeling past.
groetjes Ramona