Hoi,
Ik zou ook starten met de 4+ maanden potjes (of idd vers 1 soort groente koken).
Van Olvarit en Friso zijn in elk geval een paar soorten 4+ maanden potjes te krijgen die alleen 1 soort groente bevatten. De keuze is inderdaad beperkt maar om voorzichtig te starten is het voldoende.
Onze zoon heeft ook KMA, ik heb zelf wel vaak potjes gebruikt, en liep daarmee steeds een maand of 2 achter. Dus toen onze zoon 6mnd was gaf ik de 4+ potjes, bij 8 mnd de 6+ potjes en nu met 10mnd ben ik overgegaan op de 8+ potjes.
Vanaf de 6+ potjes wel goed controleren of er geen koemelk in verwerkt zit.
Ik vond het eerst ook eng om te starten, ook omdat het idd eindelijk goed ging. Maar onze zoon had duidelijk wel behoefte aan wat andere voeding. En vanaf 6 maanden hebben ze het ook nodig. Het is hier altijd goed gegaan (soms wel wat krampjes b.v. bij bloemkool maar verder niet).
Oja, ik keek ook uit naar gekke bekkies, we stonden zelfs de 1e keer met de camera op hem gericht, maar hij vertrok geen spier! Hij zat er lekker in te eten alsof hij het altijd al kreeg…zelfs bij de vispotjes (afschuwelijk wat een lucht) vertrekt hij geen spier.
Gewoon voorzichtigaan proberen!
Groetjes Carolien.