1e tandje

Tim is vandaag precies 7 maanden en zijn tandje is doorgekomen. Heel grappig, want we hadden het zelf helemaal niet in de gaten. Ik had al een weekje ofzo niet meer gekeken, mijn man 2 dagen geleden nog en voelde niks. Nu haal ik hem aan het einde van de dag bij mijn ouders op. Dus thuisgekomen had ik hem even lekker op schoot genomen. Gaat ie met mijn hand spelen, dat doet ie wel vaker. En ook stopt hij wel vaker mijn vinger in zijn mond. Nu dus ook en hij bijt op mijn vinger en ik denk he ik voel een tandje. Echt heel apart als je het niet verwacht. Je ziet het tandje ook al goed. Natuurlijk niet groot, maar wel een ribbeltje tand zeg maar. Ik heb altijd gehoord dat je zodra het doorkomt moet gaan poetsen. Staat ook in de folder die ik van het CB heb gekregen. Dus wij willen dat wel gaan doen. Mijn vriendin heeft een kindje 5 dagen jonger dan Tim. Zij had een maand geleden al haar 1e tandje. Maar zij vind het dus onzin om nu al te gaan poetsen.

Zijn jullie al meteen begonnen toen het tandje doorkwam of later pas?

Ben trouwens wel blij dat hij er geen last van gekregen heeft dat zijn tand doorkwam. Haha moet ik niet te hard zeggen, want wie weet heeft hij er bij de volgende wel erg veel last van.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ha sandra… wat grappig! Jurian heeft met 4 maanden 2 ondertandjes gekregen én je moet gelijk poetsen… haha heb hier toen ook topic over gestart maar … gelijk beginnen hoor! vinden ze leuk en lekker… je kan van teletubbies die tandpasta kopen… en ik heb van prenatal een vingerborsteltje… maar je hebt ook gewone tandenborsteltjes!

Sorry, wist niet dat hier al een topic over was. Bedankt voor je reactie in ieder geval. Ja, wij hebben na zijn fles van half 8 dus ook meteen gepoetst. Maar omdat zij aangaf wij doen het niet, was ik even benieuwd hoe jullie dat doen. Ik had een maand geleden al tandpasta en een babytandenborstel gekocht. Dus die kwam nu goed van pas.

Groetjes,
Sandra

oh joh zo bedoel ik het niet hoor… en die topic staat al ver weg denk… dus logisch dat je topic aan maak!

Haha en hoe vond Tim het?

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Gelukkig maar

Hij vond het poetsen nog leuk ook. Mijn man had eerst gepoetst en gaf de borstel toen aan Tim. En die stopte uiteraard net als wat hij met alles doet de borstel in zijn mond en ging er mee spelen. Helemaal leuk vond ie het.

Groetjes,
Sandra

haha mooi tog

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

Morgan is nog steeds aan het rommelen met haar tanden, maar ik heb wel al een heel klein tendenborsteltje liggen en roze frambozentanpasta voor als er 1 door is.

Groetjes,

Michèle

haha ik nog niet moeten we weer shoppen

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ik had toevallig iets van een maand geleden een tandenborstel voor hem gekocht, dus dat kwam nu wel goed van pas. En ach anders hadden we een dag later begonnen met poetsen, die ene dag maakt dan ook niet uit.

Groetjes,
Sandra

Haha ik ben een beetje jaloers hoor Minke is bijna 8 maanden en heeft nog een tandeloos lachebekkie! Ik denk wel bij elke kwijldag “Zou ze dan nu een tandje krijgen…” Volgens mijn moeder nam ik er destijds ook de tijd voor dus het zal wel goedkomen. Detandenborstel van Nijntje ligt in elk geval al klaar

mijn nichtje is ruim 1 jaar en is gelijk met Jurian tandjes gaan krijgen (jurian was toen 4 maanden!) …

één troost ze kunnen beter laat dan vroeg zijn… ze zeggen hoe later hoe sterker… dus arme Jurian

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik was 9 maanden toen in begon, 9 jaar toen ik begon met wisselen en 18 toen ik me laatste kiezen wisselde enne nog maar 1 vulling nu.

Groetjes,

Michèle

Eriks eerste tandje komt ook door zag ik vanochtend! Wat weer een mijlpaal. Zucht. Haha.

ha ha ha heeft ie nou al een vriendinnetje??

Groetjes,

Michèle

Nee, dat dan nog weer niet. Toch maar even achter z’n broek zitten denk ik…

Ha ha ha dan is Morgan hem op dat punt voor, nou ja met een vriendje dan Haar tanden laten op zich wachten maar dat mag ze is nog niet eens 5 maanden

Groetjes,

Michèle

Ach, de één is sneller met het ene en de ander met het andere hè…zou anders ook maar saai worden toch?

Heb je helemaal gelijk in. Ach hij kan er beter wat langer over doen en een goede treffen dan een heleboel zielepieten

Groetjes,

Michèle

Helemaal mee eens, mama wil natuurlijk wel een degelijke schoondochter/schoonzoon en zeker geen zielepiet!

Ha ha ha deze mamma ook hoor, maar ze moeten wel een beetje kijken en snoepen en niet aan de eerste de beste blijven hangen hoor. Als ik kijk naar mijn zwager die dat wel deed waar hij mee thuis gekomen is, nee dank je.

Groetjes,

Michèle