Tim is vandaag precies 7 maanden en zijn tandje is doorgekomen. Heel grappig, want we hadden het zelf helemaal niet in de gaten. Ik had al een weekje ofzo niet meer gekeken, mijn man 2 dagen geleden nog en voelde niks. Nu haal ik hem aan het einde van de dag bij mijn ouders op. Dus thuisgekomen had ik hem even lekker op schoot genomen. Gaat ie met mijn hand spelen, dat doet ie wel vaker. En ook stopt hij wel vaker mijn vinger in zijn mond. Nu dus ook en hij bijt op mijn vinger en ik denk he ik voel een tandje. Echt heel apart als je het niet verwacht. Je ziet het tandje ook al goed. Natuurlijk niet groot, maar wel een ribbeltje tand zeg maar. Ik heb altijd gehoord dat je zodra het doorkomt moet gaan poetsen. Staat ook in de folder die ik van het CB heb gekregen. Dus wij willen dat wel gaan doen. Mijn vriendin heeft een kindje 5 dagen jonger dan Tim. Zij had een maand geleden al haar 1e tandje. Maar zij vind het dus onzin om nu al te gaan poetsen.
Zijn jullie al meteen begonnen toen het tandje doorkwam of later pas?
Ben trouwens wel blij dat hij er geen last van gekregen heeft dat zijn tand doorkwam. Haha moet ik niet te hard zeggen, want wie weet heeft hij er bij de volgende wel erg veel last van.
Groetjes,
Sandra