1e prik

ja dat weet ik maar ik heb vanalles geprobeerd maar dat lukt niet
misschien doe ik wel wat verkeerd maar dat weet ik niet

Lilypie

Dat is echt heel makkelijk. Je moet naar je profiel gaan. Daar kan je een foto uploaden (jpeg)…

Succes!
Saskia

Hier bij de 11-maandenprikjes juist een stuk minder boze Erik. Bij het eerste prikje helemaal niet huilen (terwijl anders altijd brullen!) en bij de tweede even kort piepen en mopperen op de verpleegkundige. Dus ondanks het meer bewust zijn, minder verdriet en boosheid. Was helemaal perplex, maar dat kan dus ook!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

vandaag heeft tara ook haar eerste prikjes gehad. nou ze heeft heel hard gehuild. zo sneu. is ook wel veel voor haar deze week. eerst naar de kinderarts en nu weer bureau.
wat ik wel apart vond is dat ze maandag 5020 woog en nu 5340. is ze wel super veel aangekomen in 2 dagen tijd. lijkt me sterk. dus wie heeft er nu gelijk.
hopelijk heeft ze niet veel last van de prikken.

groetjes jolanda

hier met de eerste prikjes bij de eerste geen gehuil en bij het tweede prikje een pruillipje!

vraag: mag je voordat de prikken komen een pcm geven? en hoeveel mg mag dan?

23 juli moeten wij voor de tweede prikjes namelijk.

xx.

Voor baby’s die jonger zijn dan drie maanden kan je pcm kopen bij de apotheek, volgens mij zijn dat zetpillen van 60 milligram. In ieder geval niet geven vóór de prikjes. Even op het cb overleggen als ze de prikjes krijgt, of je dan die 60 milligram pcm mag geven als ze verhoging of koorts mocht krijgen. In ieder geval niet als preventie geven, voor hetzelfde geld reageert ze helemaal niet slecht op de prikjes.

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

als ze er op reageert door verhoging of koorts te krijgen dan mag ze een pcm hebben van 60 gram. het beste is om dat te geven vlak voor de nacht zo dat ze misschien lekker door slaapt.
Succes

[img]http://lb1f.lilypie.com/yFa7p2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” />