1e keer

Ik heb net indy voor het eerst naar de creche gebracht voor haar (hihih beter gezegd MIJN) wenochtend. Pffft moest wel even een traantje wegpinken hoor in de auto op de terugweg. Indy zat prinsheerlijk naar alles en iedereen te kijken en ik liep weg met een brok in mijn keel.
Had niet verwacht dat ik er zoveel moeite mee zou hebben. Maar goed donderdag nog een wendag van 9 tot 4 en dan volgende week voor het eggie want dan moet ik weer aan de slag voor 3 dagen in de week.
Hopelijk wordt het wegbrengen wel wat makkelijker hihih zou niet goed zijn als ik iedere keer een trantje moet wegpinken.

Groetjes
Annemarie

Hoi Annemarie,
Ik kan me voorstellen dat je best wel effe moest slikken op
de terugweg.
Maar ik geloof wel dat het went, zowel voor jou als voor Indy.
Heb je er zin in om weer aan de slag te gaan of is het met tegenzin ?

Groetjes van Miranda

Met Daan had ik bij het wennen helemaal geen problemen. Ik dacht heerlijk lekker even voor mezelf. Maar toen ik moest gaan werken en voor “echt” Daan wegbracht heb ik ook traantjes weggepinkt.
Gelukkig had hij geen last van eenkennigheid en was hij heel gemakkelijk.

Pink gerust een traantje weg. Dat hoort er ook gewoon bij.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Ja hoor, traantjes horen erbij maar dat gaat ook gauw over. Hou er rekening mee dat ze alsnog een keer moeilijk kan doen als je weg gaat. Hoeft niet, maar kan wel.

Heb haar net weer weg gebracht nu voor de hele dag van 9 tot 4 uur en ik moet zeggen het ging nu iets makkelijker dan de 1e keer. Heb mezelf ook een druk dagje gegeven zodat ik bezig ben en niet te veel aan haar kan denken. maar dat zal waarschijnlijk toch niet lukken hihihi. Ze zat net alweer met grote ogen om zich heen te kijken naar alle andere babies, dus komt allemaal vast wel goed.
Ik moet as dinsdag weer beginnen met werken. Heb aan de ene kant zin om weer aan de slag te gaan om weer een beetje onder de mensen te komen en niet alleen de babytaal praat maar aan de andere kant vind ik het ook wel lekker om de hele dag met haar te tutten.

Ja een beetje dubbel is dat he

quote:
Ik moet as dinsdag weer beginnen met werken. Heb aan de ene kant zin om weer aan de slag te gaan om weer een beetje onder de mensen te komen en niet alleen de babytaal praat maar aan de andere kant vind ik het ook wel lekker om de hele dag met haar te tutten.
</BLOCKQUOTE id=quote>Ik herken dat wel. Ik ben ook blijven werken voor 32 uur in de week en soms ging ik maar met moeite van huis weg terwijl ik dan een uurtje later dacht : Heerlijk effe zo weer met collega’s te zijn en te werken i.p.v. alleen maar met je kindje bezig te zijn.