Ik ben nu bijna 19 weken en heb er ook nooit één tel bij stil gestaan dat het foiut zou kunnen gaan. Je moet je daar niet te druk om maken. Meestal gaat het gewoon goed gelukkig! Ik heb zelf nooit kwaaltjes gehad, nu niet en bij de eerste niet en ik begrijp het dan ook niet zo dat ‘men’ beweert dat misselijkheid betekent dat je ‘goed zwanger’ bent. Dat wordt heel vaak gezegd, maar is echt onzin’volgens mij. Ik heb ook een supergezond meisje en ben nooit misselijk geweest. Nu gaat het ook weer perfect allemaal, ik hoop dat dat zo blijft. En genieten van een zwangerschap vind ik ook ziets van: wat bedoelen ze daar dan mee? Moet je de hele dag denken hoe fijn het is om zwanger te zijn? Tja, ik ben misschien erg nuchter, maar ik denk zo helemaal niet. Ik vind grote borsten, misselijkheid, obstipatie, rugpijn, bandenpijn, aambeien, spataderen en wat je allemaal niet kunt hebben eigenlijk niet zo heel romantisch!
Ik zie dat genieten meer als je niet te veel zorgen maken en lekker alvast fantaseren over je beebje! Wel vervelend trouwens dat je last krijgt van etensluchtjes. Bleeeh, kan me daar best iets bij voorstellen! Hopelijk wordt het niet te erg meid enne…het is al 1 mei, het is zo de 17e!
Groetjes Rainbow, trotse mama