1e keer wakker gebleven

Nou ook hier is het gebeurd. Morgan heeft geweigerd te slapen. Ze heeft lekker liggen kletsen en zo maar slapen ho maar. Nu alleen hooen dat ze gezellig blijft nu want we gaan op ziekenbezoek bij een collega van Mervin

Groetjes,

Michèle

nou wijffie suc6 ermee ik hoop ook dat ze zo gezellie blijft !

Pippy is geboren 17.07.2009

En?
Hoe is het gegaan?

Gr, Danielle

Een groots moment Hoe is ze nu?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Om even voor vijfen kreeg ze even een drift moment maar dat was snel voorbij. We waren iets later thuis dan de bedoeling was omdat we even door het winkelcentrum liepen waar Mer en ik elkaar hebben leren kennen en dan kom je toch wel wat bekende tegen. Om even over 19.00 lag ze in bed en ze was meteen vertrokken. Ze is verder gezellig geweest en heeft lekker gegeten dus ik zeg niet meteen afschaffen dat slaapje, maar overslaan als ze niet moe is kan dus wel.

Groetjes,

Michèle

Nou…dan weet je dat voor een keer als je vroeg ergens naartoe moet en het slaapje er dan bij inschiet!

Gr, Danielle

Inderdaad Danielle, dat scheelt inderdaad want ik had soms zo iets van moet het echt of kunnen we een keer overslaan. Enne als ik haar bijtijds in bed wil hebben slaan we hem ook over

Groetjes,

Michèle

och jeetje, ik hoop dat ze toch weer gewoon gaat slapen s’middags, tenzij het zo goed blijft gaan uiteraard.
nee sinds rico niet slaapt heeft hij standaard een zanik bui rond een uur of half 2, omdat ie dan eigenlijk wil slapen maar ook weer niet,
en dan tegen een uur of half 5 begint het weer en dan gaat ie lopen mokken met het eten.
vandaag nog geen hap gegeten, ziek of aan het peuteren… dat is nog niet duidelijk
Enne ja overslaan als ze niet moe is kan sowieso toch? ik bedoel ik merk nu met het goede weer dat rico minder moe is rond slaaptijd maar uiteindelijk tegen 4en begint ie echt te knikkebollen maar om hem dan nog in bed te leggen is ook geen optie.

@ Inge Als het zo gaat vind ik het prima. Ik schaf het ook niet meteen af hoor. Ik leg haar gewoon in bed net als vanmiddag en als ze in slaap valt prima zo niet ook goed, maar wel even rust in der eigen bed, als ze die tijd gebruikt om te zingen en zo ook goed maar ik wil het langzaam afbouwen op haar tempo. Maar morgen gaat ze dansen en met het oog op vanmiddag ook niet geslapen denk ik dat ze morgen der oogjes wel even dicht doet

Groetjes,

Michèle

Ik wilde vandaag het slaapje overslaan voor Seth (doet hij weleens vaker), maar hij was het er niet mee eens.
Hij viel gewoon in de trein in slaap met zijn hoofd op mijn schoot, schattig!! Heb hem zo kunnen overleggen in de auto en op de bank.

Af en toe het slaapje overslaan kan ook geen kwaad

Liefs, Anne

Vanmiddag was Morgan ook zo vertrokken. Ze had gedanst vanmorgen en was al (helaas) vanaf 7.00 wakker dus ik zag het al aan der oogjes. In bed hoorde ik ook handje draaien handjes draaien alle kindjes doen ZZZzzzzZZZZZZzzzz

Groetjes,

Michèle