1e echo gehad

Ja meiden/moeders…

De 1e echo hebben we vandaag gehad … wat een mijlpaal weer. Gelukkig was alles goed en hoefde het deze keer niet inwendig. Alle keren bij Jurian was het inwendig omdat ze het niet konden vinden anders…

We hebben nu 2 datums van de huisarts op 15 juli van de echoscopie op 18 juli… ach we hopen maar dat hij een van die dagen komt. Eigenlijk 12 juli maar tja kan het niet laten halen denk… (sje)…

Het is weer hele geruststelling en nu weet je ook weer waarvoor je zo misselijk ben… voor zo’n klein hulpeloos wezentje…

We willen het geslacht niet weten … ja eigenlijk ik stiekem wel maar papa niet dus vind ik het ook niet leuk… het blijft verrassing…

Hi,

Super dat alles goed was en fijn dat het niet inwendig hoefde, dat lijkt me ook niet fijn iedere keer.

Ik zou het ook niet willen weten als mn man ht niet zou willen. Probeer dan maar is niet je mond voorbij te praten, ik zou het niet kunnen. Tis toch iets van je samen.

Nou maar hopen dat die misselijkheid snel afneemt en dan kan het echte genieten beginnen!

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Wat fijn dat alles goed was!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Super dat alles goed is! Toch weer bijzonder om je kindje dan voor het eerst te zien!

Nu duimen dat de misselijkheid snel overgaat, dan kan je ervan gaan genieten!

Het is per dag wat zeg ik per uur verschillend. Ene moment gaat het goed andere moment helemaal niet… heel frustrerend soms… vooral als je dingen wil plannen en met het werken… Maar ach we wet en waarom we het doen… en wat we ervoor terug mogen krijgen zegt mini-boy op een positief moment

Tja als die 12e niet haalbaar blijkt, mis je natuurlijk wel een heel leuk cadeautje!
Fijn dat alles goed was met de echo!

Groetekes, Sje

Tja als die 12e niet haalbaar blijkt, mis je natuurlijk wel een heel leuk cadeautje!

snif snif …

Als je nu van adel was, zouden ze het kindje vast wél halen op de 12e, als jij dat zou willen! Wat fijn zeg dat alles goed is! Het is en blijft toch hartstikke spannend! Straks de 20 weken-echo! Wij wilden wel weten wat we zouden krijgen, we waren veel te nieuwsgierig! En een volgende keer zouden we het ook willen weten. Maar dan moet je het inderdaad allebei willen, anders werkt dat helemaal niet! Maar ik zie net dat je om meisjesnamen vraagt in een ander topic, dus…kun je wel nog zo lang wachten voor je het weet? Je bent wel nieuwsgierig he, hahaha!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Fijn dat alles er goed uitzag

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

nieuwschierig op en top. Maar allebei even welkom en allebei heeft het wel wat. Een meisje om lekker mee te winkel als ze groot is. En 2 jongens ook stoer… mannenhuishouden

Tja … we wachten maar tot Juli of… tot niet

Ik dacht dat ik al een berichtje gepost had maar das verdwenen. Van harte gefeliciteerd, dat alles er goed uitzag. Da’s altijd een opluchting! Nu maar hopen dat die misselijkheid overgaat!

zo leuk ik heb ook mijn eerste echo gehad en het is ook uitgerekend 18 juli
maar het kan nog veranderen ook
ik wil wel weten wat het is ben zo nieuwschierig :smiley:
hoop dat alles nog goed ga met jou
grtn kimmie

huh kim jij was toch maand verder dan mij? Of bedoel je 18 juni?

Oh geweldig dat het allemaal goed gegaan is. En jammer dat het allemaal zo op en af is nog. Hopelijk trekt het allemaal nog weg.

Wij wilde het ook niet weten hoor en zouden we het bij de tweede ook niet willen weten.

Groetjes,

Michèle

Super leuk!
En fijn dat alles goed is!

Wij wilden het wel graag weten. Ook om dat het in ons geval toch iets praktischer was. En we hebben het ook gewoon verteld tegen iedereen die het wilde weten
Ik weet niet of ik het de volgende keer weer zo zou doen, maar ik ben wel altijd heel nieuwsgierig!!
Liefs, Anne

Fijn dat de echo goed was, inderdaad weer een mijlpaal verder.
en geniet van je zwangerschap, op de misselijkheid en alle andere kwaaltjes na dan

Groetjes Marianne mama van Ruben

quote:

ik ben hier nog maar nieuw dus denk dat je me verwart met een ander hihi
mijne is voor 18 juli

Grappig…! Dan lopen we samen op…

Ja dan haal ik je door de war met onze baas Kimmetje … die heeft dit forum opgesteld en verwacht het ergens in juni … dus vandaar.

Jij ook proficiat! Wil je weten wat het wordt?

quote:

Andere Kim, deze komt uit belgie en heeft 2 berichten gestuurd…

ja idd dan lopen we samen op
onze namen lijken wel goed op elkaar daaro verwar je het haha maar is niet erg hoor

dankje ja wil het graag weten wat het wordt
x