hallo meiden,
Nou Demi is gisteren voor het eerst naar de voorschool gegaan en ging allemaal heel goed, totdat ze haar fruit wilde eten terwijl het nog geen tijd was. Ze werd echt helemaal hysterisch en trok haar speldjes uit haar haar en ging zichzelf ermee zitten bekrassen. Ik ken dit gedrag helemaal niet van haar. Wel dat ze boos word als ze iets niet mag of als ik nee zeg, maar dat is meer de kont in de krib gooien dan echt zoiets hysterisch. Wat moet ik hier nou mee ? voelde me echt voor paal staan toen ik haar op kwam halen. Tevens was er "s morgens nog iets: dinant zat te spelen op school en stopte iets in zijn mond (hij is immers bijna een jaar en erg bezig met tanden en kiezen) dus ik haal dat uit zijn mond, zegt de juffrouw tegen een andere moeder “kijk dat manneke, die stopt van alles in zijn mond”, waarop die andere moeder zei “nou dat doen mijn kinderen niet hoor”. Ik dacht dat ik gek werd… de tr.t ! Ja slaat nergens op dat ik me daar iets van aantrek, maar toch !
Hoe verklaren jullie het gedrag van Demi ? Gaat toch helemaal nergens over ??? Echt heel vreemd, maar herkent iemand dit ? Vind het heel raar dat een kindje zich gaat pijnigen !
Gr. Natasja
[/url]