Mijn dochter is bijna 18 mnd en eet nog steeds geen brood! Ze weigert pertinent. Daardoor eet ze ook geen beleg. Verder eet ze inprincipe alles.
Ik vroeg me af of er meer kindjes zijn die geen brood eten en wat de moeders hun kindjes te eten geven?
Alvast dank.
18 maanden, eet geen brood?!
Ik neem aan dat je al wel verschillende soorten brood hebt geprobeerd? Zelf laten eten ofjuist haar voeren? Met of zonder korstjes? Etc.
Pap is een goede vervanger voor brood.
Lastig. Succes!
Groetjes,
M
Jada eet ook niet elke dag brood, soms heeft ze liever 2 warme maaltijden op een dag of pastasalade ofzo voor lunch! Tja ik vind het prima, ik heb ook inet altijd zin in brood. Oohh maak trouwens geen 2 maal warme maaltijd, maar dan krijgt ze van de avond ervoor lekker opgebakken op haar bordje, misschien vind je kleintje het gewoon niet lekker!
Myka is ook nooit geen geweldige broodeter geweest, maar hij eet het wel. Hij kan er twee opeten, maar vaak ook niet. Als hij dan de ene boterham opheeft en geen zin meer heeft in een tweede maar wel honger heeft, geef ik hem een rijstwafel of cracker met beleg en anders een stuk peperkoek met boter. Ik heb ook niet altijd zin in brood 's middags.
Pap is inderdaad een goede vervanger. Of misschien lust ze wel die babymuesli van Bambix.
Succes!!
Hey hallo,
Quinty was ook geen grote brood eter. Totdat we het gingen roosteren. Het bleek anders te klef voor haar te zijn. Verder variëren wij wel veel qua beleg. De ene keer simpel worst en nu net toevallig met ragout Tomaat op brood vindt ze ook heel lekker, Maar 's ochtens krijgt ze nog steeds gewoon een bord pap, want ze is nog steeds geen grote brood eter en is inmiddels de 19 maanden gepasseerd. Maak je dus maar geen zorgen
Groetjes Daan
HI
Mijn dochter van 18 maanden eet ook geen brood, gister bij het CB geweest en ze zeiden: joh je hebt nog 4 maanden en dan moet ze wel echt brood eten… ze is echt een pap mens… geef je haar wel gewoon beleg in het handje?
Mijn dochter is gek op gelderse worst.
dus dan geef ik dat maar en toch probeer ik elke dag weer…
succes ermee…
Heel veel groetjes van ons drietjes xxxx
Gewijzigd door - cindy,amber&femke op 02 Dec 2009 10:44:22