Hallo
Ik ben sharon , en word in juni 18 jaar , op 25 december 2006 werd ik mama van een zoontje...
lees verder
Ik was dus zwanger op mn 16de!! het was een hele schok als ik het te horen kreeg! vanalles spookte door mn hoofd! maar ik wist al van de eerste moment dat ik het kleine leven dat in mij groeide niet wilde dood doen! zeker niet toen ik de eerste echo zag! iedere moeder begrijpt vast wel wat ik bedoel! Ik was toen 9maand samen met mijn vriend, maar onze relatie was en is nog altijdù heel sterk en hij wilde ook heel graag het kindje houden! hij woonde gelukkig al alleen en werkt vast! dat doet er natuurlijk ook veel toe hé! Ik ben nog steeds samen met hem, en we wonen al een tijdje samen hoor! Ik ga nog steeds naar school en ik krijg van iedereen enorm veel steun en begrip!! ook van mijn familie kan ik op veel steun rekenen, daar ben ik echt heel blij om! zonder mijn ouders en familie ging ik het niet zo goed kunnen doen! Ik ben heel blij dat ik kyano gehouden heb! want nu zou ik me amper een leven zonder hem kunnen voorstellen!! Ik ben misschien nog maar 17, maar daarom ben ik geen slechte moeder! ik zorg iedere dag heel goed voor mn kindje,ik zou dooor een vuur gaan ervoor als dat moet!! ik heb het soms ook wel moeilijk maar dat duurt nooit lang, ik heb vertrouwen in mezelf, en ik hoop dat het geluk aan mijn kant blijft !! Sommige andere meisjes hebbendat geluk niet, en dat vind ik enorm spijtig!!
Veel liefs een jonge maar liefdevolle mama!!!