17 jaar geleden

ikke verkering kreeg met hans pffffffffffff 17 jaar al weer samen,hoe houden we het uitt hiihihihi

ben beneiuwd of meneer eraan denkt als ik vanavond thuis komt,want agende leg open en daar staat het toch wel duidelijk in dacht ik zo

hoe lang zijn jullie al samen met jullie man/vriend/vrouw

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Hahahaha gefeliciteerd en ik hoop op een mooie bos rozen voor jou vanavond whahahaha ben benieuwd.
Uhhhhmmmm wij zijn inmiddels bijna ( 25 april ) 14 jaar samen. Hahahaha was toen net 2 weken zoiets 18 jaar.

wat toevallig bianca!! zijn jullie vandaag precies op deze dag 17 jaar bijelkaar?
want Niels en ik zijn vandaag precies 4,5 jaar bijelkaar en gister waren we 2,5 jaar getrouwd.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

ooh wat word je oud dan he… hahah al 17 jaar!! dat verdient minstens een bloemetje hoor!

groetjes Kim, mama van

en

gefeliciteerd.
een etentje zou ook leuk zijn.

Groet, Ellen
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

Gefeliciteerd.

Maurice en ik zijn al 14 jaar samen en er bijna 4 jaar van getrouwd.

Leuke dag samen.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Gefeliciteerd!! dat is al wel een aantal jaren!

Ik ben met Nick 12 jaar samen, waarvan bíjna 10 jaar getrouwd…

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

Gefeliciteerd Bianca en Hans!!!

Dennis en ik zijn in juni 12 jaar samen en in september alweer 7 jaar getrouwd!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

bianca en hans van harte gefelicteerd hoor .en dat verdient een bloementje .martin zijn 20 jaar bij elkaar ,waar van we dit jaar 10 jaar getrouwd zijn .

groetjes marielle mama van
10-10-01

quote:
ooh wat word je oud dan he.. hahah al 17 jaar!! dat verdient minstens een bloemetje hoor!

ene bedankt he hahahaha,ja oud he was 16 jaar man pfffff waar blijft de tijd,maar ziet dat iedereen best al heel lang bij elkaar is

om ons heen horen we iedereen maar dat ze gaan scheiden uit elkaar,maar als ik dan hir zo lees dan ben ik niet de enige die het gelukkig zo lang uit al houd

het is vandaag trouwens ook 7 jaar geleden dat hij me ten huwlijk vroeg,en ik heb natuurlijk ja gezegd ihiihih en zijn toen 15 oktober getouwd

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Gefeliciteerd hoor!! Tjonge jonge, 17 jaar!!! Wij zijn pas 6,5 jaar bij elkaar, waarvan 8 maanden (!) getrouwd!! Zit nog bijna in m’n witte broodsweken zeg maar!

[/url]

tsjeetje zeg, 17 jaar.
Wij net 8. Niet getrouwd/.

Tessie

jaa die foto’s ken ik nog met dylan als bruidsjonker!!!

groetjes Kim, mama van

en

jaaaaaaaaaa klopt die had ik toen gestuurd voor het verhaaltje voor het kok forum hahaha jeetje,heb je hem nog trouwens vind ik wel leuk om te laten zien,ik moet hem anders inscannen

Bianca,Dylan & Kaitlyn

nee sinds die foto’s ben ik eigenlijk al aan mijn dere pc bezig dus nee die heb ik echt niet meer, die fotosite ook niet meer dus sorry…

groetjes Kim, mama van

en

jammer,maarja je kan niet alles bewaren he

zal morgen eens een foto maken vande foto,scannen gaat niet hij slaat op als tft en krijg hem niet goed ingesteld

maar me verbinding gaat steeds eruit bij planet dus ga de pc afsluiten voordat hij in de breevaart beland irri is dat om de 5 minuten geen verbinding,nu ben ik aan het tikken zonder verbinding gaat goed dus…en jaa daar is tie weer snel posten voor het weer te laat is

Bianca,Dylan & Kaitlyn

ojee, leuk he internet…

groetjes Kim, mama van

en

hij was het vergeten erg he hahaha maar ben al blij dat hij 15 oktober onthoud hoor

en ondertussen word ik er weer uit gegooid door planet lekker hoor

ga maar eens ff bellen,hier betaal ik niet voor grrrrrrr

Bianca,Dylan & Kaitlyn

wij zijn 12-06 7 jaar bij elkaar. niet getrouwd

katinka

17 jaar dan mag ik nog even.

katinka