hoi, ik ben noella en ben 17 jaar oud. en kom uit Eindhoven Ik heb nog niet zo lang een vriend ongveer 4 maande pas.
maar ik weet gewoon dat hij de ware is ( ook al klinkt het stom omdat ik pas 17 ben ) maar ik ben er van overtuigd! hij heeft me ook ring gegeven enzo en ten huwelijk gevraagd terwijl ik 17 ben en hij 19 maar ik heb ja gezegd omdat ik weet dat hij bij mij hoort en andersom.
ik ben sinds kort zwanger, en we hebben het erover gehad om hem te houden en hij zei tegen mij dat die elke keuze respecteert als ik zeg ik hou hem is hij het er mee eens en als ik hem weg haal ook , maar ik wil hem houden we hebben er niet voor gekozen nu al , maar we droomde er wel van om samen te wonen, kindje te krijgen trouwen en gewoon samen al het geluk van het leven te delen,
maar ik weet het niet ik ben best bang dat ik hierdoor van alles op het spel zet en me ouders wilde me wel helpen omdat we beide nog niet het inkomen ervoor hebben, en toen ik hoorde dat ik zwanger was waren we niet eens geschokt best blij eigenlijk hoe kan dat??
en kan ik eigelijk al trouwen op me 17e? maar dan moet je toch toestemming hebben van beide ouders? als dat zo is mag het nooit ,
maarja ik weet gewoon niet wat de beste keuze is zal ik het houden of weg laten halen ik ben het nog niet zo lang een week of 2, maar me vriend zou beide keuzes respecteren maar wat moet ik nu houden of weghalen? en is het wel een goed vriendje als die zo erover denkt? of is dat juist verkeerd?
zou iemand zo snel mogelijk willen reageren ![]()
weet niet wat ik moet doen , maar ik hou echt van hem ![]()
xxxx Noalla