15 weken zwanger

ik wil graag stoppen met de pil maarwij trouwen 10 aug
dan zou ik ong 15 weken zwanger zijn
zie je dan al een buikje? en met 10 weken ?
bedankt

Hoi,

Bij zag je pas bij dik 4 maanden dat ik zwanger was.
Bij mij duurde het bijne een jaar voor ik zwanger werd van Senna en ik ken meiden die nog langer een kinderwens hebben, maar waarbij het nog niet gelukt is.
Je kunt ook stoppen met de pil en tijdelijk condoom oid gebruiken, dan ben je al wel vast de hormonen van de pil kwijt.

Groet Vanessa mama van Senna.

Denk niet alleen aan het buikje, denk er ook aan dat je hartstikke ziek kunt zijn van de zwangerschap. Ik ben tot 16 weken kotsmisselijk en doodmoe geweest in de eerste zwangerschap.

Zorg ervoor dat je in elk geval ook nog kunt genieten van je trouwdag. Wat dat betreft is het dus interessanter om pas na je trouwdag te stoppen met de pil.

Groetekes, Sje

ja dit laatste maakt mij weer aan het twijfelen terwijl we het zo graag willen maar ik wil ook niet dat mijn dag erdoor word verpest
moeilijk zeg

Geloof me, als je echt goed misselijk en moe bent, geniet je geen minuut van je trouwdag. Je kunt er namelijk echt goed ziek van zijn (sprak zij uit ervaring…).

Zo zonde, want een trouwdag hoort een droomdag te zijn en daar moet je optimaal van kunnen genieten.

En tuurlijk, als je heel graag zwanger wilt raken is elke dag die je moet wachten om te stoppen met de pil, een dag te lang. En het is ook niet gezegd dat je meteen zwanger raakt, maar je zult altijd zien…

Nou klinkt dit allemaal erg ondankbaar want het is gewoon een fantastisch cadeau om zwanger te mogen zijn en dan is die trouwdag eigenlijk helemaal ondergeschikt. En zwanger zijn op je trouwdag maakt de dag gewoon nog specialer (sprak zij uit ervaring…).

Maar denk er in elk geval goed over na of het je iets uitmaakt of je op je trouwdag ziek bent of niet.

En voor hetzelfde geld ben je helemaal niet misselijk of moe van de zwangerschap, maar dat is vooraf helaas niet uit te zoeken of dat zo is. Dat blijft toch een soort gok.

Groetekes, Sje

ja het is wat je zei iedereen is anders en het is niet zeker of ik gelijk zwanger word…laat staan zwanger kan worden
maar je zal inderdaad altijd zien dat je die dag misselijk ben,ik vind dit moeilijk echt ik wil het heel graag ,mijn aanstaande ook
pffffffff nog langer wachten
ik moet hier over nadenken
bedankt