14m en 's middags krijsen in bed

Hallo,

Onze dochter van 14 maanden wil 's middags niet meer naar bed. Ze krijst/huilt het hele huis bij elkaar wel 45 min lang. Iemand hetzelve probleem gehad? Of heeft iemand ideeën?

Groet Lucky

Dit heb ik met Rens ook gehad. Hier was het gewoon een fase. Ik legde hem wel gewoon op bed. En als hij na drie kwartier nog niet sliep haalde ik hem eruit. Na een paar weken ging hij vanzelf weer beter slapen. Hier zijn het echt fases die komen en gaan. Paar maanden terug ook nog gehad, toen sliep hij helemaal niet meer en nu slaapt hij gerust weer 3 a 4 uur in de middag.
Wel vervelend want de sfeer in huis komt het niet altijd ten goede, maar het gaat vanzelf weer over. Gewoon het schema volgen dat je gewend was.

groetjes Ramona

Hoi,

hier precies hetzelfde gehad toen ze 14 maanden was. Fenna kon hartverscheurend huilen. Maar zoals Ramona al schreef, het is een fase, want ze is nu een maand ouder en ze gaat hartstikke makkelijk slapen 's middags. Ze pruttelt nog even wat, maar valt dan zonder een huiltje in slaap.
Je moet er even doorheen… Succes!

Wij zijn er net doorheen! Lastig he… WIj hebben gewoon volgehouden. Op het moment dat ze echt overstuur was haalden wij haar eruit maar wel iedere dag opnieuw proberen. Het stomme was, dat bij de oppas als een roos geslapen werd tussen de middag… grrr. Grote frustratie!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers