123 speen icm s-fles difrax

Hoi allemaal…
weet niet of ik in het goede topic zit maar toch:
Had ff een vraagje:

Kan de 123 speen van difrax op de s-fles of moet er een aparte fles voor komen?

En hoe werkt die speen?
Heb nu de 3 standen speen van avent, maar das zon onding, hoe ik hem ook wend of keer mijn zoon het binnen 10 minuten de papfles leeg met die speen…

is dit hetzelfde systeem of is het anders?

Ben beniwud naar jullie reacties en ervaringen…

Liefs Renate

Ha Renate,

hier alleen Aventflessen in gebruik. Maar voor rijstebloem gebruikte ik speen 3 terwijl mijn dochter voor de gewone melk speen 2 kreeg. Dat werkte prima. Difrax flessen… sorry geen ervaring mee!

[img]http://lb1f.lilypie.com/N9LIp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

Lilypie Pregnancy tickers

Das het hem nou net…speentje 3 van avent voor de papfles gaat veel te langzaam…na een half uur is er net 90 cc uit dan zet ik dan de 3 standen erop en dan ist nog plm 7 min dan is ie leeg…

Vandaar de vraag voor difrax…

Groetjes, Renate…Mama van keano(10-09-2010)

ik heb gewoon de fles van difrax met een s speen en met de papfles doe ik de 3 standen speen erop. op de speen staan 1 2 of 3 streepjes. de aantal streepjes onder de speen is de stand

hoi Renate,
ik had ook altijd de s fles van difrax. Daar hoort inderdaad een aparte 123 speen bij. Anders kan je m niet draaien. Die fles werkte hier veel beter dan de avent-fles, die had mijn zoon ook altijd in no time leeg. Difrax ging stukken beter. Enige nadeel van die speen vond ik dat ie wel eens wou lekken. Verder prima ervaringen mee.
Succes ermee!

groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Heb de 123 speen+ring binnen, nu lees ik hier ineens dat er een andere op moet???
Heb gewoon de 123 speen met smalle ring…

Hoi Renate,

Je hebt S-flessen van difrax met een smalle hals, en S-flessen met een brede hals. Dus de 123-spenen zijn er ook in die 2 soorten (smal of breed).

Misschien de verkeerde besteld?

Ik gebruikte altijd S-flessen, smalle hals. Meestal met de S-speen en de papfles deed ik ook met de 123-speen. Ideaal!

Groet Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Nee heb wel de goede besteld,
Dacht dat ik nog weer een andere moest speciaal voor de s-fles…

Vind het tot nu toe maar niks!
Je kunt als er voeding in de speen zit niet eens de strepen zien!!

Dat klopt inderdaad, dat is lastig te zien.
Maar je wordt er steeds handiger in. En uiteindelijk draaide ik meer wat op gevoel als dat ik nou heel precies op de strepen bleef letten.

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Hoihoi!

Ook ik heb zitten goochelen met verschillende spenen op de S-fles.
Vind de s-fles wel veel fijner dan de avent, mede doordat de spenen veel kleiner zijn van formaat en Sientje spuugt veel minder.
Mijn dochtertje (bijna 5 mnd) is een erg gulzige drinker dus we geven haar melk met een small-speen en 3 schepjes johannesbroodpitmeel (nutriton) en haar pap met de medium-speen.Nu doet ze over alle flessen bijna een kwartier.
En daarna meteen haar speentje,omdat ze vaak nog zuigbehoefte heeft na haar fles.
Heb de 3 standen-speen ook geprobeerd, maar vind het niet werken; klopt, naatje, aflezen gaat slecht als er voeding in zit, de fles draaien is niet fijn door de s-vorm (heb de speen niet in de speciale ring gedaan,weet niet of dat scheelt?) en Sientje zuigt zo stevig dat ze zelfs stand 3 dicht zuigt en dus niks binnenkrijgt.
Dus mijn advies; gewoon van alles uitproberen tot je de goed formule hebt hihi
Groetjes, Lieke

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers