12 weken echo


#1

Vandaag de 12 weken echo gehad. Alles zag er prima uit! Zo blij!!
Alleen moet ik op 20 weken een echo bij een professor uit Leuven. Ik schrok er nogal van maar de gynaecoloog stelde me gerust dat het puur ter uitsluiting van is omdat ik remicade krijg voor de ziekte van crohn. Ze vertelde er gelukkig wel bij dat ik niet moet schrikken als er “iets” blijkt te zijn. Het is high-tech apparatuur en ze zien echt alles. En aangezien niemand “gemiddeld” is, zal er gegarandeerd wel iets uitkomen. Maar ze zei ook dat als de prof zei dat ik me geen zorgen moet maken, ik dat ook niet moet doen. Dus daar ga ik dan maar vanuit.
Alleen beetje jammer dat het niet op een andere dag dan 6 december kan. Wij vieren Sinterklaas altijd op 6 december. Dan mag hij zijn bordje zetten op 5 december 's avonds en 's ochtends ligt er alles dan op. Misschien nu toch maar voor pakjesavond kiezen?

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers


#2

Fijn hoor dat het er goed uit zag. Toch weer een extra bevestiging vind je niet?

Ik weet er niets van af hoor als je medicatie slikt, maar is er echt aanleiding voor extra nauwkeurig onderzoek?
Veel succes in ieder geval.
Liefs Annelies


#3

Fijn dat alles er goed uitzag! Altijd weer een geruststelling.

Wat betreft Sinterklaas, ik zou gewoon uitwijken naar 5 december. Een kindje van die leeftijd weet toch niet welke datum het is. (Tenminste als je ticker nog klopt en je zoontje 2 jaar is)

Groetekes, Sje


#4

@ Happylife:
ik was echt blij ja, zeker een bevestiging, heerlijk om te zien! Ik kwam er niet onderuit, onder die extra echo. Ik krijg elke 7 weken een infuus met medicatie, er zijn geen gekende afwijkingen bij baby’s hierdoor, maar ze willen niks riskeren, ze zeggen alleen dat ze niet alle risico’s kennen op dit moment. Er zijn al veel mensen zwanger geworden met dit medicijn, maar het is nog maar een jaar of tien op de markt zoals ik begreep, vandaar de voorzichtigheid van hun uit denk ik.
@ Sje: ja dat denk ik zelf ook, straks eens met manlief over hebben, maar inderdaad, hij zal het toch nog niet begrijpen. (ticker klopt niet meer, hij wordt alweer bijna 3 in december maar toch)

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers


#5

Wat fijn dat de echo er goed uit zag.

Geniet ervan!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers