12+ potjes?

junkfood vinden ze ook lekker hoor Niet te vaak natuurlijk
Dylano heeft vorige week en happy meal op en dat kind heeft lopen bunkeren, ze waren zijn frietjes vergeten dus die heeft hij een stel van mama gehad en toen heeft hij ook nog heel zijn broodje hamburger op plus het toetje wat erbij zat en het flesje drinken.
Wat een geglunder was dat

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Jemig Michelle, wat is die Dylano een dikke snaaier zeg! Een heel happy meal?! Ben zwaar onder de indruk.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@Mriek: Wij eten zelf bijna altijd als Seth op bed ligt, om 18.45.
Dan legt 1 Seth op bed en kookt de ander ondertussen.
Misschien moeten we anders wat van de vorige avond overhouden, en hem dat geven… pff… ik vind het nog steeds een beetje ingewikkeld, maar het komt vast goed

We zijn hem nu ook 's ochtends brood gaan geven, want de pap liep voor geen meter meer. En die boterham vliegt erin, mag hij ook (gedeeltelijk) zelf doen natuurlijk

Liefs, Anne

[img]http://lb1f.lilypie.com/eMdZp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

@Wil,
Ik heb gewoon stukjes van het broodje afgebroken(gescheurd of hoe noem je dat)

@Mriek
Snap jij nog hoe dat kind kan afvallen
Madelon at dat met der 3 jaar nog niet op

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

@lalala: dan denk ik ook dat ik hem een ‘restje’ zou geven eerder op de avond. Ik vind zelf 18.45 uur ook wel laat voor zo’n kleintje om dan nog te moeten eten, tenzij ze dan natuurlijk nog lang niet moe zijn. Maar dat lijkt me uitzonderlijk als dat zo zou zijn…

@Michelle: nee, ikke niet snap. Haha!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Nee hij is dan echt heel erg moe, en ligt al op bed

Hij heeft gister weer vers eten op, aardappel met wortel en een worstje (nou ja, 3 happen ervan). Hij vond het wel lekker, maar veel te veel moeite Haha… hij is echt verwend met eten wat zo wergglijdt. Eerst met een vorkje wat stukjes, en daarna door elkaar geprakt. Vond niet dat hij heel veel gegeten heeft, maar hij is niet wakker geworden van de honger, dus hij zal wel genoeg hebben gehad.
Het begin is er
Vanavond misschien een hapje erwtensoep van mama

Liefs, Anne

[img]http://lb1f.lilypie.com/eMdZp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />