12 jaar geleden

pfff wat gaat die tijd hard,ons mannetje Kevin* zou 12 jaar zijn geweest vandaag…

we zijn al op het kerkhof geweest,en hebben mooie bloemstuk neer gezet en de jongens 2 plantjes,ook oma kwam er aan met een mooi plantenbakje

we hadden het weekend zijn grafje mooi gemaakt border erom heen en van die gele steentjes erin

straks kijk ik of ik de kleur verf nog kan vinden en wil ik de letters opnieuw inkleuren,want die zijn er bijna allemaal vanaf…zo zonde,maar waar we de steen vandaan hebben doen er niks aan,had de begravenisondernemen maar moeten zeggen dat dat niet kan en dat het snel loslaat

ben wel op zoek naar nieuw monumentje en heb er een gevonden in haarlem zitten ze maar ze hebben mooi spul en ook wat ik graag wilt.over 3 jaar word Kevin* over gezet,omdat ze hier na 15 jaar de graven ruimen,maar vanmorgen hoorde ik weer omdat het van ons koop is ,is het 20 jaar,dus ff navragen want dan bestel ik de nieuwe steen liever nu dan over 3 jaar he

maar goed we rommelen deze dag maar wat aan,komt niks uit me handen,de jongens zijn zowaar mak vandaag en dylan zie je ook dat hij het er moeilijk mee heeft,kaitlyn niet die is te nuchter

dit gedichtje vond ik op i-net vond hem heel erg gepast

We hebben je een naam gegeven
omdat je voor ons hebt bestaan
Hoewel je niet bij ons kon leven
en we je moesten laten gaan
Niemand lijkt te willen weten
hoe jij voortleeft in ons hart
Het makkelijkst lijkt het te vergeten
te denken aan een nieuwe start
Wij willen niet opnieuw beginnen
verder gaan, dat moeten wij
En in ons hart, diep van binnen
leeft onze Kevin*

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Lieve schat, veel te weinig juiste woorden die kunnen troosten bij het verlies van een kindje. Ik ga je dus alleen maar digitaal een hele dikke knuffel geven gewoon omdat je die verdient.

Alle liefs, Ik leef met je mee.

Groetekes, Sje

pf mooi meissie!
enne de tijd vliegt he…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

knap hoor hoe jullie met deze situatie omgaan!!! petje af.
bij het lezen kreeg ik gewoon kippenvel!!!

heel veel sterkte en ook ik leef met jullie mee.

liefs,

Gytha

Koop = 20 jaar dacht ik, maar meiske inmiddels alweer 12 jaar geleden. Wat een zware dag. Geen woorden zullie er iets aan kunnen veranderen maar weet dat ik aan jullie denk. Een dikke cyberhug XXXX

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

ja .waar blijf de tijd .heel veel sterkte met alles .
heb nog een gedichtje voor jullie
vanaf de aarde, blijf ik aan je denken
want daar in het land ,van gedachten en dromen
kan ik je mijn liefde ,wensen schenken
ik stuur ze omhoog
zonnestralen die met hun
warmte mijn liefde vertalen
sterkte

groetjes marielle mama van tanja

Hoi Bianca,

Wat een prachtig gedicht!
Heel veel sterkte op deze moeilijke dag en mooi dat jullie er nog steeds met het hele gezin zo goed bij stilstaan.

Knuffels,
Inge

Heel veel sterkte vandaag.

Ik denk aan jullie!

Veel liefs Jolanda.

Oh is dat alweer 12 jaar!! Wat vliegt de tijd meis!
Ik wens jullie nog heel veel sterkte, ik denk aan jullie.

En ook van mij een hele dikke digitale knuffel.

Groetjes Nathalie & Co

Had gister nog aan je gedacht. Veel sterkte!
Groetjes Maaike

Ik kon gisteren niet online komen om je een dikke cyberknuffel te geven en je te vertellen hoe goed je met de situatie omgaat omdat ik mijn eigen verjaardag vierde. Maar dan doe ik het een dag later, dus: een dikke cyberknuffel van mij. Wow, 12 jaar alweer, dat is een lange tijd, maar ik geloof dat hij altijd bij jullie is. Sterkte!

Groetjes van Elle, mama van

Ik kon gisteren avond niet op internet
Maar heb een kaarsje gebrand voor jullie Kevin
En hele dikke knuffel voor jullie
En een dikke knuf naar jullie sterretje Kevin

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin