pfff wat gaat die tijd hard,ons mannetje Kevin* zou 12 jaar zijn geweest vandaag…
we zijn al op het kerkhof geweest,en hebben mooie bloemstuk neer gezet en de jongens 2 plantjes,ook oma kwam er aan met een mooi plantenbakje
we hadden het weekend zijn grafje mooi gemaakt border erom heen en van die gele steentjes erin
straks kijk ik of ik de kleur verf nog kan vinden en wil ik de letters opnieuw inkleuren,want die zijn er bijna allemaal vanaf…zo zonde,maar waar we de steen vandaan hebben doen er niks aan,had de begravenisondernemen maar moeten zeggen dat dat niet kan en dat het snel loslaat
ben wel op zoek naar nieuw monumentje en heb er een gevonden in haarlem zitten ze maar ze hebben mooi spul en ook wat ik graag wilt.over 3 jaar word Kevin* over gezet,omdat ze hier na 15 jaar de graven ruimen,maar vanmorgen hoorde ik weer omdat het van ons koop is ,is het 20 jaar,dus ff navragen want dan bestel ik de nieuwe steen liever nu dan over 3 jaar he
maar goed we rommelen deze dag maar wat aan,komt niks uit me handen,de jongens zijn zowaar mak vandaag en dylan zie je ook dat hij het er moeilijk mee heeft,kaitlyn niet die is te nuchter
dit gedichtje vond ik op i-net vond hem heel erg gepast
We hebben je een naam gegeven
omdat je voor ons hebt bestaan
Hoewel je niet bij ons kon leven
en we je moesten laten gaan
Niemand lijkt te willen weten
hoe jij voortleeft in ons hart
Het makkelijkst lijkt het te vergeten
te denken aan een nieuwe start
Wij willen niet opnieuw beginnen
verder gaan, dat moeten wij
En in ons hart, diep van binnen