Ik moet er ook niet meer aan denken dat mijn feestje opgeleukt zou worden met een stukje, liedje of voordracht (Met mijn bruiloften had ik mijn broer die ceremoniemeester was op het hart gedrukt om alle optredens bij voorbaat de kop in te drukken). ![]()
Maar goed, wat betreft zo’n stukje/voordracht, je zou een aflevering van “In de hoofdrol” kunnen doen. Ken je dat programma?
Staat iemand centraal en er zijn allerlei personen uitgenodigd die in het leven van die persoon iets betekend hebben of nog steeds iets betekenen.
Wij hebben ooit, toen het doen van stukjes nog op ieder feestje voorkwam, (samen met wat broers en zussen van mijn ouders) zo’n aflevering gemaakt toen mijn moeder 50 werd, maar dan niet op de serieuze manier. Meer humoristisch.
Zo gebruikte mijn moeder bijv. nogal was post-it-blokjes en zogenaamd hadden we de directeur van 3M (de fabrikant van Post-it) uitgenodigd (gespeeld door een zwager van mijn moeder) die heel blij kwam vertellen hoe de omzet de laatste jaren gestegen was.
En zo hadden we nog meer mensen verzonnen die op de een of andere manier een link hadden met bepaalde tics/gewoontes van mijn moeder.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 07 Sep 2010 13:54:01